Quote from ellen olsson on 2 November 2008, 17:05De som kallar det för Getryggen borde kamma sig och skaffa en karta! 🙂
De som kallar det för Getryggen borde kamma sig och skaffa en karta! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:50Krav på att vara vare sig kammad har jag inte hört innan, mit egna hår stod nor rätt mycket åt alla håll under loppet ;). Getryggen, är det den som kallas lilla getryggen på lantmäteriets kartor, ryggen direkt öster om V. Långevattnet? Helt underbart lopp
Krav på att vara vare sig kammad har jag inte hört innan, mit egna hår stod nor rätt mycket åt alla håll under loppet ;). Getryggen, är det den som kallas lilla getryggen på lantmäteriets kartor, ryggen direkt öster om V. Långevattnet? Helt underbart lopp
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 22:50Lilla Getryggen ligger sydsydost om det som på kartan står som Stora Getryggen. Stora Getryggen som hos vana löpare/vandrare i Skatåsterrängen är känd som bara Getryggen. Dess rykte kommer mest av hur jobbigt det är att försöka springa Vildmarksleden/Bohu
Lilla Getryggen ligger sydsydost om det som på kartan står som Stora Getryggen. Stora Getryggen som hos vana löpare/vandrare i Skatåsterrängen är känd som bara Getryggen. Dess rykte kommer mest av hur jobbigt det är att försöka springa Vildmarksleden/Bohu
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 10:07Jag var på Finalloppet och filmade. Strålande löparväder tycker jag! Kanske lite halt här och var i skuggan? Web-TV från start och målgång finns på min hemsida www.spurta.se.
Jag var på Finalloppet och filmade. Strålande löparväder tycker jag! Kanske lite halt här och var i skuggan? Web-TV från start och målgång finns på min hemsida http://www.spurta.se.