Quote from ellen olsson on 1 November 2008, 15:10Finalloppet är fint och långa banan är finast. 🙂
Finalloppet är fint och långa banan är finast. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 17:04"tråkigt att springa i skatås"
Varför? Backigt eller?
"tråkigt att springa i skatås"
Varför? Backigt eller?
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 18:17Lars -
Ingen aning.. Vi har ju bunketorp.. det är fler backar ändå. Är det något som är tråkigt så är det asfaltslöpning.
Lars -
Ingen aning.. Vi har ju bunketorp.. det är fler backar ändå. Är det något som är tråkigt så är det asfaltslöpning.
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 21:53Så, nu har jag genomfört mitt första Finallopp! Riktigt kul, hit kommer jag att återvända. Det var dock lite tuffare terräng än jag hade väntat mej (benen är som gele´ikväll) så tiden jag hade som mål fick jag lägga ner efter ett tag.
Skönt med ett lite
Så, nu har jag genomfört mitt första Finallopp! Riktigt kul, hit kommer jag att återvända. Det var dock lite tuffare terräng än jag hade väntat mej (benen är som gele´ikväll) så tiden jag hade som mål fick jag lägga ner efter ett tag.
Skönt med ett lite
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 11:02Jag sprang den kortare banan. Efter att ha käkat penicillin mot borrelia och haft två brakförkylningarmed 3v helvila och därefter endast 1,5v med lugn träning så får jag vara nöjd med min 18 plats och just över 4min tempo. Skall väl vara någon minut snabb
Jag sprang den kortare banan. Efter att ha käkat penicillin mot borrelia och haft två brakförkylningarmed 3v helvila och därefter endast 1,5v med lugn träning så får jag vara nöjd med min 18 plats och just över 4min tempo. Skall väl vara någon minut snabb
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 11:57Efter att förra året sprungit den kortare varianten, så provades den långa rundan igår. Och.... fy sjutton vad rolig och jobbig löpning det var den biten kanske 2,5 km upp och nedför Getryggen. Hade en perfekt rygg att gå med i uppför, även om man tappar
Efter att förra året sprungit den kortare varianten, så provades den långa rundan igår. Och.... fy sjutton vad rolig och jobbig löpning det var den biten kanske 2,5 km upp och nedför Getryggen. Hade en perfekt rygg att gå med i uppför, även om man tappar
Quote from ellen olsson on 2 November 2008, 15:10Om du sprang upp- och nedför Getryggen på Finalloppet så sprang du nog fel... 😉
Om du sprang upp- och nedför Getryggen på Finalloppet så sprang du nog fel... 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 16:31Okej då har jag nog missuppfattat något.
Okej då har jag nog missuppfattat något.
Quote from ellen olsson on 2 November 2008, 16:41Du kanske syftar på partiet längs Ugglebäcken, över Ugglemossen och sedan på åsen längs Ugglemossen?
Du kanske syftar på partiet längs Ugglebäcken, över Ugglemossen och sedan på åsen längs Ugglemossen?
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 16:57Just det partiet har jag fått höra kallas för Getryggen, men det var tydligen fel. Tack för du ledde mig rätt. 🙂
Just det partiet har jag fått höra kallas för Getryggen, men det var tydligen fel. Tack för du ledde mig rätt. 🙂