Quote from Guest on 31 August 2008, 01:07Finns det även "kortlöpare" härinne?
Alltså ni som inte kör lsd/långpass utan kanske nöjer er med några km/4-5 km/löppass?
Är ni här, kan inte ni berätta lite om hur löpningen påverkat er, vad ni fått ut av den?
Hur många ggr/v springer ni?
Gör ni nåt
Finns det även "kortlöpare" härinne?
Alltså ni som inte kör lsd/långpass utan kanske nöjer er med några km/4-5 km/löppass?
Är ni här, kan inte ni berätta lite om hur löpningen påverkat er, vad ni fått ut av den?
Hur många ggr/v springer ni?
Gör ni nåt
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 01:17Kör cykel som du var inne på. I min bok mycket roligare än att springa, vilken tid på dygnet du än frågar. Sen kan du väll köra löpning i den grad som funkar, utan att gå sönder, samtidigt som du får ordentlig konditionsträning.
Kör cykel som du var inne på. I min bok mycket roligare än att springa, vilken tid på dygnet du än frågar. Sen kan du väll köra löpning i den grad som funkar, utan att gå sönder, samtidigt som du får ordentlig konditionsträning.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 02:32När jag skulle springa GTB varvet första gången kunde jag bara köra 5 km pass då min knän protesterade VILT om jag sprang längre turer. Då körde jag 5km pass 3 ggr per vecka och jag sprang sedan ½marathonen på 1.57 vilket jag tyckte var helt ok för en som
När jag skulle springa GTB varvet första gången kunde jag bara köra 5 km pass då min knän protesterade VILT om jag sprang längre turer. Då körde jag 5km pass 3 ggr per vecka och jag sprang sedan ½marathonen på 1.57 vilket jag tyckte var helt ok för en som
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 02:48*grymt* Cykel!
*grymt* Cykel!
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 03:08Upp till 14 års åldern tränade jag sällan över 5 km, på det kunde jag springa 2,5 km terräng strax över 8 min.
Upp till 14 års åldern tränade jag sällan över 5 km, på det kunde jag springa 2,5 km terräng strax över 8 min.
Quote from Lotta W on 31 August 2008, 03:56Stärk bålen! Spring! Det är roligare än att cykla!
Stärk bålen! Spring! Det är roligare än att cykla!
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 07:43Kortlöpning? Det är när någon stackare spinger på köpcentrat och ska betala med kreditkort för grejor som endast är till för att hålla skenet uppe i villakvarteret.
Kortlöpning? Det är när någon stackare spinger på köpcentrat och ska betala med kreditkort för grejor som endast är till för att hålla skenet uppe i villakvarteret.
Quote from Fredric Lagerström on 31 August 2008, 07:56Det kan ju tänkas att du kan vänja knäna för lite längre pass på sikt. Klarar du
5 km utan problem idag så kn du nog öka till 6 km och springa det ett tag, 2 månader kanske. Sen lägger du försiktig på en km till och om ett år el så springer du långt. Kan
Det kan ju tänkas att du kan vänja knäna för lite längre pass på sikt. Klarar du
5 km utan problem idag så kn du nog öka till 6 km och springa det ett tag, 2 månader kanske. Sen lägger du försiktig på en km till och om ett år el så springer du långt. Kan
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 08:10Ja det förstog jag ju, att många tycker att man är en fejk som springer kort..men hur gör man då David om man har för ont i knäna?
Går hos sjukgymnaster, kör träningsprogram för att få balans, vastus medialis var för klen förut men "allt" är bra nu..
N
Ja det förstog jag ju, att många tycker att man är en fejk som springer kort..men hur gör man då David om man har för ont i knäna?
Går hos sjukgymnaster, kör träningsprogram för att få balans, vastus medialis var för klen förut men "allt" är bra nu..
N
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 08:25Kristina, jag är också en "fejk" i så fall just nu. Har för tillfället lagt lsd-löpningen på hyllan. Inte för att jag inte kan springa långt, men jag är för tillfället sjukt less på att kasa omkring långsamt i timmar - jag vill springa kortare och fortare
Kristina, jag är också en "fejk" i så fall just nu. Har för tillfället lagt lsd-löpningen på hyllan. Inte för att jag inte kan springa långt, men jag är för tillfället sjukt less på att kasa omkring långsamt i timmar - jag vill springa kortare och fortare