Quote from Fredric Lagerström on 31 August 2008, 08:26Lycka till på tjejmilen idag Kristina!! Lycka till även alla ni andra som ska springa!
(hv)
Lycka till på tjejmilen idag Kristina!! Lycka till även alla ni andra som ska springa!
(hv)
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 13:34Men lugn nu! Tror inte David P menar att det inte är någon träning i 5 km pass - isf blir han nedröstad här ;-).
(svårt med ironi i skriven form - att använda ikonerna tydliggör saker o ting:-)).HELT KLART ÄR 5KM PASS BRA NOG - kan man inte köra mer pg
Men lugn nu! Tror inte David P menar att det inte är någon träning i 5 km pass - isf blir han nedröstad här ;-).
(svårt med ironi i skriven form - att använda ikonerna tydliggör saker o ting:-)).
HELT KLART ÄR 5KM PASS BRA NOG - kan man inte köra mer pg
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 13:35Läste lite mer nu o såg att du går hos sjukgymnast etc... bra! Hoppas det blir bättre snart!!!
Läste lite mer nu o såg att du går hos sjukgymnast etc... bra! Hoppas det blir bättre snart!!!
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 13:50"Har för tillfället lagt lsd-löpningen på hyllan."...Fia-lotta, det gör du rätt i! Svårt att hålla sig på spåret med den löpinriktningen, kan jag tro... (H)
"Har för tillfället lagt lsd-löpningen på hyllan."...Fia-lotta, det gör du rätt i! Svårt att hålla sig på spåret med den löpinriktningen, kan jag tro... (H)
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 14:33Kristina - Man springer väll så kort eller långt man själv vill. Vad andra tycker om det bör vara oväsentligt.
Jag började med att cykla för att jag var less på strulande knän som gjorde att jag inte kunde träna kondition på det sätt jag ville. Nu har jag
Kristina - Man springer väll så kort eller långt man själv vill. Vad andra tycker om det bör vara oväsentligt.
Jag började med att cykla för att jag var less på strulande knän som gjorde att jag inte kunde träna kondition på det sätt jag ville. Nu har jag
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 14:37Jag tycker man ska springa så långt så det känns bra och så man inte tar ut sig allt för hårt.
Och istället köra oftare fast kortare. 😉
Jag tycker man ska springa så långt så det känns bra och så man inte tar ut sig allt för hårt.
Och istället köra oftare fast kortare. 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 15:45jag springer sedan ca 2 månader tillbaka 2,5-5 km undefär varannan dag. Jag känner mig piggare, har bättre kondition och har gått ner ca 3 kg (Jag var relativt smal redan innan, ett bmi på ca 20). Givetvis kan det diskuteras om det är ett resultat av löpn
jag springer sedan ca 2 månader tillbaka 2,5-5 km undefär varannan dag. Jag känner mig piggare, har bättre kondition och har gått ner ca 3 kg (Jag var relativt smal redan innan, ett bmi på ca 20). Givetvis kan det diskuteras om det är ett resultat av löpn
Quote from Catharina Brattlin on 31 August 2008, 16:23Kristina, Du skriver: "Ja det förstog jag ju, att många tycker att man är en fejk som springer kort..men hur gör man då David om man har för ont i knäna?"
Det uppfattar jag som om Du ff inte är helt bra i knäna. Och jag tycker att Du ska lägga löpning p
Kristina, Du skriver: "Ja det förstog jag ju, att många tycker att man är en fejk som springer kort..men hur gör man då David om man har för ont i knäna?"
Det uppfattar jag som om Du ff inte är helt bra i knäna. Och jag tycker att Du ska lägga löpning p
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 19:48Rebecka Jonsson: "tror på korta rundor ofta som blir av oavsett väder & humör!"
Håller fullständigt med!! Man springer så långt man orkan, och eftersom konditionen är en färsk vara så måste man hålla den uppe. Bättre att springa lite kortare rundor 3ggr i
Rebecka Jonsson: "tror på korta rundor ofta som blir av oavsett väder & humör!"
Håller fullständigt med!! Man springer så långt man orkan, och eftersom konditionen är en färsk vara så måste man hålla den uppe. Bättre att springa lite kortare rundor 3ggr i
Quote from Eric Jacobsson on 31 August 2008, 19:48Jag springer ofta 3-5 km. Kan springa upp till en mil, men ibland finns varken tid ork eller motivation till att springa längre... Det är ändå bra! Hellre springa kort än inte springa alls!
Jag springer ofta 3-5 km. Kan springa upp till en mil, men ibland finns varken tid ork eller motivation till att springa längre... Det är ändå bra! Hellre springa kort än inte springa alls!