Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är förmodligen äldst på detta Forum och jag rör mig fortfarande.

Extremt långsamt + extremt långt. (t+)

Född före 2:a världskrigets utbrott. 😉

Ålder, hunger, trötthet m.m är bara ett ord bland andra ord. Hitta nån som du trivs att träna tillsammans med. Gärna en som kan peppa dig när det går tungt och känns motigt och framför allt ta det lungt i början så kommer suget när kroppen blivit varm och

Själv inträder jag i år i åldersklass H 60, som är det verkliga getingboet.
Ålder är bara siffror, kut tills du stup som dom säger uppe i Lapland Ultra!

Om jag förstod henne rätt var det inte så att hon undrade om hon skulle fortsätta? Hon efterlyste väl sällskap? 🙂

Tack för alla som har svarat! Jättekul! Jag tror att jag får nån kompis att springa med.

Om många svarar på ett ämne utan att skutta för långt åt ena eller andra hållet, så tror jag trådskaperskan ( trådskaparen ) blir nöjd och får lite positiva tankar om sig själv och möjligheten att gå vidare.

I detta ämne tror jag att om inte lika unga sv

Kom just in från ett pass i Nackareservatet. Springer rätt ofta med min man men även med min dotter. Springer ca 7min/kmhastighet. Vi är snart 64 resp 67, visst har vi stor nytta av att vi peppar varandra att sig iväg ut. Men jag springer också själv. Tyc

Joggar o joggar, jag tränar just nu för min andra ironman (triathlon) och tränar löpning, cykel o simning c:a 9-12 timmar per vecka...
Jag är snart 62 men har lika kul för det! 50 är ingen ålder - satsar man lite kan man hänga med flera av de yngre fortfa

Är 59 , tränar löpning och cykling (spinning under vintern) och gör så gött en kan 🙂

Jag är inte över 50, ännu...

...men om några veckor är jag det, och jag tänker fortsätta kuta ändå, faktiskt anmäld till fler lopp i år förra året 🙂

Kanske blir det rentav ett litet pass på själva dagen...