Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 15:24Just fyllt, och det går likabra att springa ändå. Joggingtempot från tiden då jag var 35, eller 40, eller tom 45 är bytt mot ett schysst löptempo.
Vad jag vill säja med detta är inte "hurra va jag är bra" utan mer att tempot kanske inte riktigt beror på
Just fyllt, och det går likabra att springa ändå. Joggingtempot från tiden då jag var 35, eller 40, eller tom 45 är bytt mot ett schysst löptempo.
Vad jag vill säja med detta är inte "hurra va jag är bra" utan mer att tempot kanske inte riktigt beror på
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 14:10Ser att du bor i Solna, nu vet jag inte allt om den stan, men har fått intrycket att det faktiskt är dåligt med föreningar som passar lite äldre i Sthlm och dess förorter. Här i Gävle tex, finns både löparklubb och orienteringsklubb som har många "tanter"
Ser att du bor i Solna, nu vet jag inte allt om den stan, men har fått intrycket att det faktiskt är dåligt med föreningar som passar lite äldre i Sthlm och dess förorter. Här i Gävle tex, finns både löparklubb och orienteringsklubb som har många "tanter"
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 14:16Margareta.
Gå runt på de klubbstur som finns i Solna.
Ofta finns grupper för äldre.I Trollhättan i vars närhet jag bor finns minst 2 grupper av äldre på så många människor så de brukar dela upp sig.
Allt ifrån 7-minuters tempo och långsammare.
De flest
Margareta.
Gå runt på de klubbstur som finns i Solna.
Ofta finns grupper för äldre.
I Trollhättan i vars närhet jag bor finns minst 2 grupper av äldre på så många människor så de brukar dela upp sig.
Allt ifrån 7-minuters tempo och långsammare.
De flest
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 18:04Men Margaretha....Solna Stad med alla dess invånare....kan du inte möta nån lika underbar dam som du ute i spåret nån gång. Ta tag i tjejen vet ja å fråga om hon inte vill ha sällskap några kilometer först...å sen när ni tjejer pladdrat på ett antal minut
Men Margaretha....Solna Stad med alla dess invånare....kan du inte möta nån lika underbar dam som du ute i spåret nån gång. Ta tag i tjejen vet ja å fråga om hon inte vill ha sällskap några kilometer först...å sen när ni tjejer pladdrat på ett antal minut
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 13:22Tack för alla roliga inlägg! Jag ska nog hitta någon.
Tack för alla roliga inlägg! Jag ska nog hitta någon.
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 16:44Är det något speciellt med att ha passerat 50? Själv har jag långdistanssprungit i över 30 år och känner fortfarande att jag har mycket kvar att ge. Vi har även killar i klubben som passerat 60 och gör mycket bra både på träning och tävling. Allting är na
Är det något speciellt med att ha passerat 50? Själv har jag långdistanssprungit i över 30 år och känner fortfarande att jag har mycket kvar att ge. Vi har även killar i klubben som passerat 60 och gör mycket bra både på träning och tävling. Allting är na
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 11:28Hej
Tack för inlägget!
Det är nog inget som händer efter man fyllt 50 utan det var nog så att jag tänkte att det skulle vara kul att träffa andra i min egen ålder och jogga med på helgerna för jag får alltid vara ut själv, och så springer jag inte så for
Hej
Tack för inlägget!
Det är nog inget som händer efter man fyllt 50 utan det var nog så att jag tänkte att det skulle vara kul att träffa andra i min egen ålder och jogga med på helgerna för jag får alltid vara ut själv, och så springer jag inte så for
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 19:29Tyvärr är det så skrämmande att det räcker med att man springer två gånger i veckan så tillhör man nog de 10% av befolkningen som är mest aktiv. Men så ökar ju också antalet överviktiga. Jag kan fascineras av att när man står på startlinjen till en stor m
Tyvärr är det så skrämmande att det räcker med att man springer två gånger i veckan så tillhör man nog de 10% av befolkningen som är mest aktiv. Men så ökar ju också antalet överviktiga. Jag kan fascineras av att när man står på startlinjen till en stor m
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 19:46Margareta.
1. Sätt ut en annons i lokaltidningen.
2. Kontakta Korpen i kommunen,
3. det finns nog fler alternativ.Du verkar vara en enveten en ( typ mig ) så ge dig inte.
Eller nästa gång du är ute med vänner ta några löpsteg helt plötsligt utan förvar
Margareta.
1. Sätt ut en annons i lokaltidningen.
2. Kontakta Korpen i kommunen,
3. det finns nog fler alternativ.
Du verkar vara en enveten en ( typ mig ) så ge dig inte.
Eller nästa gång du är ute med vänner ta några löpsteg helt plötsligt utan förvar
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 19:49Margareta: Jag fyller 50 alldeles väldigt snart. När jag träffar andra löpare och springer är vi en väldigt brokig skara åldersmässigt och det är absolut ingenting jag reflekterar över - det är snarare jättekul att träffa alla olika människor med olika ba
Margareta: Jag fyller 50 alldeles väldigt snart. När jag träffar andra löpare och springer är vi en väldigt brokig skara åldersmässigt och det är absolut ingenting jag reflekterar över - det är snarare jättekul att träffa alla olika människor med olika ba