Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 20:13Det var dog herligt at se at man ikke er den eneste der er i lettere fremskreden alder.
Har et par år til de femti, men troede også at jeg var den eneste her på Funbeat der var oppe i årene.....
Ville også ønske at jeg kunne finde selskab, men jeg er da
Det var dog herligt at se at man ikke er den eneste der er i lettere fremskreden alder.
Har et par år til de femti, men troede også at jeg var den eneste her på Funbeat der var oppe i årene.....
Ville også ønske at jeg kunne finde selskab, men jeg er da
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 20:36Tempo och trivsel är viktigare än ålder, helt klart.
Tempo och trivsel är viktigare än ålder, helt klart.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 11:06Jag har i och för sig ett par år kvar till 50, men mina miltider är lika bra nu som 1987.
Jag har i och för sig ett par år kvar till 50, men mina miltider är lika bra nu som 1987.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 19:26Men Margareta...var du med oss å joggade runt vid Råsta Runt den 20:e feb. Då hade du ju massor av tillfällen att knyta joggar-kontakter i Solna stad..????
Men Margareta...var du med oss å joggade runt vid Råsta Runt den 20:e feb. Då hade du ju massor av tillfällen att knyta joggar-kontakter i Solna stad..????
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 16:32Nej jag var inte med den gången. Nästa gång hoppas jag att jag kan vara med.
Nej jag var inte med den gången. Nästa gång hoppas jag att jag kan vara med.
Quote from Mari Johansson on 13 March 2010, 21:48Du skulle varit med på Skövde 6 timmars. Där var det många 50 plussare som sprang. Fran Brodin från Solvikingarna sprang till och med i bar överkropp ett tag. Fran sprang i klassen M65 och han springa 60309 m. Så visst finns det potential för oss åldringa
Du skulle varit med på Skövde 6 timmars. Där var det många 50 plussare som sprang. Fran Brodin från Solvikingarna sprang till och med i bar överkropp ett tag. Fran sprang i klassen M65 och han springa 60309 m. Så visst finns det potential för oss åldringa