Quote from Guest on 17 June 2012, 20:30Jag är ute efter att få lite tips, tankar och idéer kring fivefingers.
jag blir lätt "biten" av saker jag kommer över, och nyligen har jag läst ut Christopher McDougals magiska bok Born to run och blev inspirerad att testa på ett par fivefingers(skor). A
Jag är ute efter att få lite tips, tankar och idéer kring fivefingers.
jag blir lätt "biten" av saker jag kommer över, och nyligen har jag läst ut Christopher McDougals magiska bok Born to run och blev inspirerad att testa på ett par fivefingers(skor). A
Quote from Elias Engqvist on 17 June 2012, 20:40Då kanske du också är intresserad av detta: https://www.facebook.com/events/239628542806577/
Då kanske du också är intresserad av detta: https://www.facebook.com/events/239628542806577/
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 20:54Hade det varit lite närmare Halmstad hade jag accepterat direkt, men det ser helt klart väldigt intressant ut! Kommer troligen att permanent flytta till Dalarna senare under hösten så loppet ligger ändå inte helt fel....:)
Hade det varit lite närmare Halmstad hade jag accepterat direkt, men det ser helt klart väldigt intressant ut! Kommer troligen att permanent flytta till Dalarna senare under hösten så loppet ligger ändå inte helt fel....:)
Quote from Tini Kjellin on 17 June 2012, 21:20Om du skaffar ett par FiveFingers prova dem i butik först. Prova flera olika modeller för de skiljer sig i känsla och storlek. Jag har ett par VFF Speed stl 40 som jag älskar. Jag prövade ett par VFF KSO Trek stl 40 som kändes som det var minst två nummer
Om du skaffar ett par FiveFingers prova dem i butik först. Prova flera olika modeller för de skiljer sig i känsla och storlek. Jag har ett par VFF Speed stl 40 som jag älskar. Jag prövade ett par VFF KSO Trek stl 40 som kändes som det var minst två nummer
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 21:24Give it a shot, I say. Har du pengarna och tiden så...
Om inte annat för att det är så himla skönt med lätta tunna skor.Fördelarna är många men det är också vissa nackdelar som ökad risk för skador (initialt), lägre träningsmängd (om du verkligen vill f
Give it a shot, I say. Har du pengarna och tiden så...
Om inte annat för att det är så himla skönt med lätta tunna skor.
Fördelarna är många men det är också vissa nackdelar som ökad risk för skador (initialt), lägre träningsmängd (om du verkligen vill f
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 21:31Edward: Har ingen polare med rätt storlek (jag springer med 46:or på mina löpardojjor) så det får bli till att köpa, men jag tror defintivt på ditt råd att prova ut skorna först...särskilt på att mina tår är extremt krökta och av vad jag kan se från den h
Edward: Har ingen polare med rätt storlek (jag springer med 46:or på mina löpardojjor) så det får bli till att köpa, men jag tror defintivt på ditt råd att prova ut skorna först...särskilt på att mina tår är extremt krökta och av vad jag kan se från den h
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 21:34Peter: Att ses som apart har jag inga problem med 🙂
Peter: Att ses som apart har jag inga problem med 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 21:41Tja, det öppnar ju för en del diskussioner i löpspåret om inte annat 🙂
Vill du inte splasha 1000-1500 för VFFs så prova aqusocks, en tiondel av priset och samma tänk. Simbutiken Uppsala.
Tja, det öppnar ju för en del diskussioner i löpspåret om inte annat 🙂
Vill du inte splasha 1000-1500 för VFFs så prova aqusocks, en tiondel av priset och samma tänk. Simbutiken Uppsala.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 21:45Edwards kommentarer är bra, inte mycket att tillägga. Det är svårt att förklara för någon som inte prövat vad tjusningen är. Jag får ibland kommentaren att det måste vara jobbigt på asfalt. Men att springa med VFF på asfalt eller annat liknande hårt visar
Edwards kommentarer är bra, inte mycket att tillägga. Det är svårt att förklara för någon som inte prövat vad tjusningen är. Jag får ibland kommentaren att det måste vara jobbigt på asfalt. Men att springa med VFF på asfalt eller annat liknande hårt visar
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 21:53Peter: Nä precis, var inne på det spåret med.
Lars: just tårna är jag lite fundersam kring. Mina tår är alltså kraftigt krökta (fick fotvård i födelsedagspresent förra sommaren och hon som fick äran att ta hand om mina löparfötter tittade ner på dem och
Peter: Nä precis, var inne på det spåret med.
Lars: just tårna är jag lite fundersam kring. Mina tår är alltså kraftigt krökta (fick fotvård i födelsedagspresent förra sommaren och hon som fick äran att ta hand om mina löparfötter tittade ner på dem och