Quote from Guest on 16 July 2010, 16:10Ja i alla fall om man får tro Hanna Fahl på SVD: http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/nu-ar-det-slut-pa-naturvurmen_4997827.svd
Vad säger ni: snygga, fula eller skit samma rör inte mina fivefingers?
Själv tycker jag man liknar en hightech-yeti men skull
Ja i alla fall om man får tro Hanna Fahl på SVD: http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/nu-ar-det-slut-pa-naturvurmen_4997827.svd
Vad säger ni: snygga, fula eller skit samma rör inte mina fivefingers?
Själv tycker jag man liknar en hightech-yeti men skull
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 16:20Då är väl de här betydligt fulare... 😉
BILD:http://www.blogcdn.com/www.walletpop.com/media/2008/05/crocs.jpg
Då är väl de här betydligt fulare... 😉
BILD:http://www.blogcdn.com/www.walletpop.com/media/2008/05/crocs.jpg
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 16:21Det hon skriver hade ju haft en poäng om hon hade haft någon poäng eller om hon kunnat formulera det på något bra sätt. Är förvånad över att en svensk dagstidning släpper igenom nåt som närmast liknar en krönika som metro refuserat.
De är fula. OCH!! sen
Det hon skriver hade ju haft en poäng om hon hade haft någon poäng eller om hon kunnat formulera det på något bra sätt. Är förvånad över att en svensk dagstidning släpper igenom nåt som närmast liknar en krönika som metro refuserat.
De är fula. OCH!! sen
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 16:29Jag tycker de ger fina spår i snön på vintern. I vintras sprang jag mycket med VFF. Det såg ut som om någon stor gorilla sprungit barfota ( jag har ju strl 45,5). Såg folk här i byn stå och grubbla över spåren i snön.
Jag tycker de ger fina spår i snön på vintern. I vintras sprang jag mycket med VFF. Det såg ut som om någon stor gorilla sprungit barfota ( jag har ju strl 45,5). Såg folk här i byn stå och grubbla över spåren i snön.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 18:19Har aldrig sett ett par i "verkliga livet", men tycker inte att det gör något om de skulle vara fula, bara de fyller sin funktion (och den som bär dem trivs med dem). Det finns många otroligt fula "vanliga" löparskor också, om man nu ska vara sån!
Har aldrig sett ett par i "verkliga livet", men tycker inte att det gör något om de skulle vara fula, bara de fyller sin funktion (och den som bär dem trivs med dem). Det finns många otroligt fula "vanliga" löparskor också, om man nu ska vara sån!
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 18:30Hon är bara en osäker konformist som alla kan bortse från.
Hon är bara en osäker konformist som alla kan bortse från.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 19:09Äh, den där bruden är bara en flane som inte har nåt annat att skriva om. Jag har bara sett Five fingers på bild och tycker dom är dösöta. Kommer förmodligen köpa mig ett par sådana om jag hittar en modell som passar mina tår. (Min skapare ville testa nåt
Äh, den där bruden är bara en flane som inte har nåt annat att skriva om. Jag har bara sett Five fingers på bild och tycker dom är dösöta. Kommer förmodligen köpa mig ett par sådana om jag hittar en modell som passar mina tår. (Min skapare ville testa nåt
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 19:35Mediapersonen Hanna tycker inte om Five Finges, världen darrar, har hon uppdaterat sin Facebookstatus och twittrat om det också ;)?
Det måste vara något med bildbyline och egna krönikor som gör folk ännu dummare, eller så är det en viss sorts människor so
Mediapersonen Hanna tycker inte om Five Finges, världen darrar, har hon uppdaterat sin Facebookstatus och twittrat om det också ;)?
Det måste vara något med bildbyline och egna krönikor som gör folk ännu dummare, eller så är det en viss sorts människor so
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 20:50Ja, det är anskrämligt fula. De är de verkligen.
Men... Jag älskar dem ändå!:)
Ja, det är anskrämligt fula. De är de verkligen.
Men... Jag älskar dem ändå!:)
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 20:52Kärlek och hat kan myche väl finnas parallellt gentemot både personer och objekt. Slut på föreläsningen....ehe..
Kärlek och hat kan myche väl finnas parallellt gentemot både personer och objekt. Slut på föreläsningen....ehe..