Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFivefingers skor!
You need to log in to create posts and topics.

Marcus:
De är betydligt mycket billigare i Staterna. ..men de vill inte frakta uppenbarligen. Kört ett drygt år i mina, och bytt till KSO eftersom jag råkade elda på mina sprint. (Jag dog lite inombords i det önblicket).
Stör mig också på behandlingen eft

Kan bara hålla med alla lovord om VFF. Jag har ett par Classic som jag sprungit mellan 35-40 km i veckan sedan slutet på juni, mest på asfalt. Löpsteget känns bättre, det känns som jag har ett mycket mer ekonomiskt löpsteg.
Det känns kanon helt enkelt, m

Även jag håller med om de positiva omdömena om VFF. Skulle jag köpa ett nytt par skulle jag nog välja KSO istället för de Sprint jag har. Beror lite på var man springer, antar jag.

Kolla även en del av diskussionerna i Barfotagruppen för mer åsikter kri

Men, allvarligt, är de inte hiskeligt fula?

Fula och fula... Hobbitsko och ankfot har jag fått höra. Det skiter jag i för de sitter som ett andra skinn och är huuuur sköna som helst.

Är olika tålängder nåt problem med sådana skor, t.ex. om man har långtån som sticker längre ut än stortån (JAG har inte det, men andra kanske har)?

jag har en tå som är längre än stortån. det funkade fint, det funkar ju i vanliga skor så varför inte i sånna 😛

Nu är Fivefingers classic mina!! 😀 😀 <3

Tänk så bra! (skitfula,ja, skitsköna, JA!)

och tack för allt ni har skrivit om dom 😀 Verkligen kul att läsa. Det uppskattas!

Hiskeligt fula? Nej, det är otroligt coola, särskilt mina RÖDA sprint, som var extra snabba, lovade killen på Addnature 😉
Jag har sprungit i skogen med dem, och även persat på 5 km på Parloppet i somras. Skorna väckte viss uppståndelse inför starten, må

Men nu blev ju jag också sugen på ett par. Verkar ju hur sköna som helst. Men får man inte lite skavsår mellan tårna? Blir det inte hemskt halt och svettigt inuti? Ser ju så gummiaktigt ut. 😀