Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 21:57Tja enda gången då dom inte passar är på grusväg... (speciellt inte när man redan har sprungit 45k....och har 20k kvar)
fråga dom som sprang i min grupp på Hornstull -Järna 😀En sak som jag har upptäckt är att om man springer på skrå (ex längs med en
Tja enda gången då dom inte passar är på grusväg... (speciellt inte när man redan har sprungit 45k....och har 20k kvar)
fråga dom som sprang i min grupp på Hornstull -Järna 😀
En sak som jag har upptäckt är att om man springer på skrå (ex längs med en
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 08:50Nu med en dollarkurs på sju kronor så blir det nästan halva priset om man shoppar från USA. Zombierunner (www.zombierunner.com) säljer FiveFingers och levererar över hela världen. Går att beställa per telefon, säger hemsidan.
Nu med en dollarkurs på sju kronor så blir det nästan halva priset om man shoppar från USA. Zombierunner (www.zombierunner.com) säljer FiveFingers och levererar över hela världen. Går att beställa per telefon, säger hemsidan.
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 11:51Jag har oxå blivit med Fivefingers 😀 Har bara gått i dem hemma än, men snart så blir det löpa av..
Sportrehab här i Lidköping hade några exemplar som jag provade. Håller med Mikael om att röda sprint var såå coola! Men jag fick böja mig för förnuftet so
Jag har oxå blivit med Fivefingers 😀 Har bara gått i dem hemma än, men snart så blir det löpa av..
Sportrehab här i Lidköping hade några exemplar som jag provade. Håller med Mikael om att röda sprint var såå coola! Men jag fick böja mig för förnuftet so
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 17:51Också väldigt sugen! Nån som vet om de säljs i nån av Umeås butiker? När jag kollade runt före sommaren hittade jag dem ingen stans.
Också väldigt sugen! Nån som vet om de säljs i nån av Umeås butiker? När jag kollade runt före sommaren hittade jag dem ingen stans.
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 18:16Utebutiken ska enligt uppgift vara återförsäljare. Den på storgatan.
http://www.head2foot.se/fivefingers/sales.htm#norra
Utebutiken ska enligt uppgift vara återförsäljare. Den på storgatan.
http://www.head2foot.se/fivefingers/sales.htm#norra
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 18:16Tack! Då ska jag gå och kolla där.
Tack! Då ska jag gå och kolla där.
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 19:24Anita: nja jag är en liten gnutta skeptisk och undrar om man inte får skavsår mellan tårna i alla fall. De verkar ju vara tvungna att "vikas" ifrån varandra, tårna, om det ska få plats gummi emellan. Som att kuta med tårna spretandes åt alla håll? 🙂
Hm
Anita: nja jag är en liten gnutta skeptisk och undrar om man inte får skavsår mellan tårna i alla fall. De verkar ju vara tvungna att "vikas" ifrån varandra, tårna, om det ska få plats gummi emellan. Som att kuta med tårna spretandes åt alla håll? 🙂
Hm
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 20:24tja du får ju inte skavsår på tårna i vanliga skor så varför skulle du få det här? (där du dessutom har två lager tyg som skydd)
tja du får ju inte skavsår på tårna i vanliga skor så varför skulle du få det här? (där du dessutom har två lager tyg som skydd)
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 20:41Ni som redan inhandlat ett par, hur är dom i storlekarna jämfört med vanliga tjockisar?
Ni som redan inhandlat ett par, hur är dom i storlekarna jämfört med vanliga tjockisar?
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 20:57Mona: Du kan både prova och köpa hos Fotexperten på Smedjegatan. Det gjorde jag och jag blev SÅ köpsugen, men de passade tyvärr inte alls mina fötter.:-(
Mona: Du kan både prova och köpa hos Fotexperten på Smedjegatan. Det gjorde jag och jag blev SÅ köpsugen, men de passade tyvärr inte alls mina fötter.:-(