Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFivefingers skor!
You need to log in to create posts and topics.

Tja enda gången då dom inte passar är på grusväg... (speciellt inte när man redan har sprungit 45k....och har 20k kvar)
fråga dom som sprang i min grupp på Hornstull -Järna 😀

En sak som jag har upptäckt är att om man springer på skrå (ex längs med en

Nu med en dollarkurs på sju kronor så blir det nästan halva priset om man shoppar från USA. Zombierunner (www.zombierunner.com) säljer FiveFingers och levererar över hela världen. Går att beställa per telefon, säger hemsidan.

Jag har oxå blivit med Fivefingers 😀 Har bara gått i dem hemma än, men snart så blir det löpa av..

Sportrehab här i Lidköping hade några exemplar som jag provade. Håller med Mikael om att röda sprint var såå coola! Men jag fick böja mig för förnuftet so

Också väldigt sugen! Nån som vet om de säljs i nån av Umeås butiker? När jag kollade runt före sommaren hittade jag dem ingen stans.

Utebutiken ska enligt uppgift vara återförsäljare. Den på storgatan.
http://www.head2foot.se/fivefingers/sales.htm#norra

Tack! Då ska jag gå och kolla där.

Anita: nja jag är en liten gnutta skeptisk och undrar om man inte får skavsår mellan tårna i alla fall. De verkar ju vara tvungna att "vikas" ifrån varandra, tårna, om det ska få plats gummi emellan. Som att kuta med tårna spretandes åt alla håll? 🙂
Hm

tja du får ju inte skavsår på tårna i vanliga skor så varför skulle du få det här? (där du dessutom har två lager tyg som skydd)

Ni som redan inhandlat ett par, hur är dom i storlekarna jämfört med vanliga tjockisar?

Mona: Du kan både prova och köpa hos Fotexperten på Smedjegatan. Det gjorde jag och jag blev SÅ köpsugen, men de passade tyvärr inte alls mina fötter.:-(