Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFivefingers skor!
You need to log in to create posts and topics.

Tack för tipset Louise. Ska bege mig dit och testa. De ser ju dessutom så kul ut. 🙂

Nån som vet var man kan köpa Vibram fivefingers KSO i Skåne??

Det är absolut inga problem att beställa på nätet. http://www.northsport.se/ har fraktfritt över 600spänn och det kostar ju tusenlappen. Ångerrätt och allt enligt köplagen, så köp ett par!
Jag har en storlek mindre än i vanliga fall. Mina KSO sitter perf

Mona: Jag var tvungen att kolla.. näpp inget gummi mellan tårna, där var det tyg. Gummit sitter där det ska i det här sammanhanget; under foten 😉

(Du kan nog fylla dem med vatten oxå, om jag inte tar fel var de gjorda för vattensport från början.)

Freddy - Kolla in länken jag hänvisade till tidigare och klicka på södra sverige

Tack för tipset, "Karin Ö"!!

Jag har ett par blåa sprint, stl 42 som är för små till mig. Aldrig använda, utomhus. Finns i Stockholm men kan skickas. Jag kan säkerligen matcha priserna i USA, ge ett förslag.

Jag har fjällvandrat med mina fivefingers sprint. Det var ganska skojigt att lämna tåavtryck i partierna med snö. Hade det varit snö och is hela vägen hade det blivit för kallt, men korta kalla sträckor fungerade bra.
Lusten att skutta fram som jag får av

Anita: säkra dojor då med andra ord på tal om gummit på rätt ställe (t+). Nu har jag definitivt bestämt mig för ett par såna.

Har spanat pa dem ett tag och nu ar det mer en fraga om nar jag skall kopa dem.
Som nagra redan poangterat sa ar de ju lite billigare har i USA sa det ar svart att halla fingrarna ifran dem...