Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 09:48Löpning ska inte förvandlas till ett tvång, tycker jag. Det vore snabbaste sättet att döda löpglädjen tror jag. Det är därför jag inte ens övervägt att hoppa på den här trenden när den först dök upp. Men åt var och en efter sin fason, bara jag slipper är
Löpning ska inte förvandlas till ett tvång, tycker jag. Det vore snabbaste sättet att döda löpglädjen tror jag. Det är därför jag inte ens övervägt att hoppa på den här trenden när den först dök upp. Men åt var och en efter sin fason, bara jag slipper är
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 10:54Kontinuitet i träningen nyckeln till framsteg, och om streak-träning kan hjälpa till att hålla kontinuitet så varför inte. De allra flesta klarar utan vidare att träna varje dag. Men om den bästa träningen för dagen är ingen träning så ska man vila.
Att
Kontinuitet i träningen nyckeln till framsteg, och om streak-träning kan hjälpa till att hålla kontinuitet så varför inte. De allra flesta klarar utan vidare att träna varje dag. Men om den bästa träningen för dagen är ingen träning så ska man vila.
Att
Quote from Jonny Persson on 2 October 2013, 11:05"Men om den bästa träningen för dagen är ingen träning så ska man vila."
Just så!
"Men om den bästa träningen för dagen är ingen träning så ska man vila."
Just så!
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 17:25Visst är det lite av "dumhet" och tvång, men samtidigt ett litet bidrag till mångfalden.
Va vet jag, jag är ju bara en i mängden...
Visst är det lite av "dumhet" och tvång, men samtidigt ett litet bidrag till mångfalden.
Va vet jag, jag är ju bara en i mängden...
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 18:17Förstår inte varför ni som är mot trycker på tvång? Man går väl med i ett sånt upplägg för att man vill något med det, eller hur?
Jag tycker det låter kul men har ännu inte kommit till något beslut om att delta!
Förstår inte varför ni som är mot trycker på tvång? Man går väl med i ett sånt upplägg för att man vill något med det, eller hur?
Jag tycker det låter kul men har ännu inte kommit till något beslut om att delta!
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 19:05När jag jobbade så gick jag inledningsvis den kilometern från busshållplatsen till jobbet innan jag började streaka. Farten ska ju bara vara "så att du blir diskad under en gångtävling"....så jag började typ jogga istället å vips hade jag två km varje job
När jag jobbade så gick jag inledningsvis den kilometern från busshållplatsen till jobbet innan jag började streaka. Farten ska ju bara vara "så att du blir diskad under en gångtävling"....så jag började typ jogga istället å vips hade jag två km varje job
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 21:28Jag förstår verkligen inte detta med tvång som några verkar snöa in på. Håller helt med Kerstin i detta fall. Hakar man på detta så är det väl för att man vill, ett tag, så länge man just har lust, för att man tycker att det är en kul grej, och ett sätt a
Jag förstår verkligen inte detta med tvång som några verkar snöa in på. Håller helt med Kerstin i detta fall. Hakar man på detta så är det väl för att man vill, ett tag, så länge man just har lust, för att man tycker att det är en kul grej, och ett sätt a
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 21:49Personligen är jag inte ett dugg intresserad av 1 km-streakande. Dels för att jag i princip tränar varje dag ändå och för att 1 km löpning för mig inte ger något överhuvudtaget. Så det var inte ur perspektivet försvara som jag skrev det jag skrev ovan. Ut
Personligen är jag inte ett dugg intresserad av 1 km-streakande. Dels för att jag i princip tränar varje dag ändå och för att 1 km löpning för mig inte ger något överhuvudtaget. Så det var inte ur perspektivet försvara som jag skrev det jag skrev ovan. Ut
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 22:167 km i veckan är pyttelitet i min värld just nu. Inte ens ett enstaka pass brukar vara så kort för mig. Men, som redan har påpekats, för att komma tillbaka efter en skada kan det väl vara alldeles ypperligt att streaka 7 km i veckan. Jag ska lägga det på
7 km i veckan är pyttelitet i min värld just nu. Inte ens ett enstaka pass brukar vara så kort för mig. Men, som redan har påpekats, för att komma tillbaka efter en skada kan det väl vara alldeles ypperligt att streaka 7 km i veckan. Jag ska lägga det på
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 22:17Det gällde väl minst en km om dan, inte bara en km om dan?
Det gällde väl minst en km om dan, inte bara en km om dan?