Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 07:24Visst målar jag fan på väggen.
Men jag har sett tillräckligt många med både ät- och träningsstörningar i både verkligheten och på internet för att att veta att folk kan trilla dit av saker som vi andra ser som harmlösa.
Visst målar jag fan på väggen.
Men jag har sett tillräckligt många med både ät- och träningsstörningar i både verkligheten och på internet för att att veta att folk kan trilla dit av saker som vi andra ser som harmlösa.
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 20:16Jag håller med om tvångsmässigheten, har själv varken lust eller behov av lova mig själv att springa precis varje dag. Men det är ju verkligen en smaksak och ser ingen anledning att kritisera de som tycker annorlunda.
Den typen av löfte kan vara väldigt
Jag håller med om tvångsmässigheten, har själv varken lust eller behov av lova mig själv att springa precis varje dag. Men det är ju verkligen en smaksak och ser ingen anledning att kritisera de som tycker annorlunda.
Den typen av löfte kan vara väldigt
Quote from Elias Engqvist on 4 October 2013, 21:58Streaking tycker jag är en jättetråkig idé, därför gör jag det inte.
Streaking tycker jag är en jättetråkig idé, därför gör jag det inte.
Quote from Funbeat user on 5 October 2013, 12:20Christer: Precis så! Tycker man det verkar tråkigt gör man det inte. Tycker man det är/verkar vara roligt gör man det. Ändrar man sig så är det bara att börja/sluta och så är det bra med det.
Christer: Precis så! Tycker man det verkar tråkigt gör man det inte. Tycker man det är/verkar vara roligt gör man det. Ändrar man sig så är det bara att börja/sluta och så är det bra med det.
Quote from Funbeat user on 5 October 2013, 21:07Ja vad hette du nu...??? Klas Orsvärn hoppas jag på...hehe. Du hade några points där som jag kanske kan fylla i. Före ett marathonlopp så sänker jag naturligtvis både antalet kilometrar samt hastigheten å det har känts djävligt bra för mig i alla fall då
Ja vad hette du nu...??? Klas Orsvärn hoppas jag på...hehe. Du hade några points där som jag kanske kan fylla i. Före ett marathonlopp så sänker jag naturligtvis både antalet kilometrar samt hastigheten å det har känts djävligt bra för mig i alla fall då
Quote from Funbeat user on 6 October 2013, 17:35Har också tänkt lite som Mattias, hur många skulle reagera lika starkt om det gällde 10-15 min promenad varje dag?
Har också tänkt lite som Mattias, hur många skulle reagera lika starkt om det gällde 10-15 min promenad varje dag?
Quote from Catharina Brattlin on 6 October 2013, 17:52Jag gjorde också ett försök med att streaka, och det var riktigt roligt! En gång kutade jag runt på en parkeringsplats i höga stövlar och kort kjol i väntan på att sonen skulle träna färdigt på sin handbollsträning. Det enda negativa jag märkte var just v
Jag gjorde också ett försök med att streaka, och det var riktigt roligt! En gång kutade jag runt på en parkeringsplats i höga stövlar och kort kjol i väntan på att sonen skulle träna färdigt på sin handbollsträning. Det enda negativa jag märkte var just v
Quote from Funbeat user on 8 October 2013, 16:49Och där bröts streaken på grund av förkylning. Sörjs av ingen. Tre månader och tre dagar med minst en halvtimmes träning, mestadels lugn distanslöpning. Snitt per vecka: 55 km löpning och 40 km cykling. Snittfart för löpning: ca 4.40. Nu har jag en bra gr
Och där bröts streaken på grund av förkylning. Sörjs av ingen. Tre månader och tre dagar med minst en halvtimmes träning, mestadels lugn distanslöpning. Snitt per vecka: 55 km löpning och 40 km cykling. Snittfart för löpning: ca 4.40. Nu har jag en bra gr
Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 10:20Det här verkar ju jättekul! Ska testa under resten av oktober och om det känns bra så hakar jag på i november. 🙂
Det här verkar ju jättekul! Ska testa under resten av oktober och om det känns bra så hakar jag på i november. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 22:46Kul Catherine, du är rejält välkommen!
Kul Catherine, du är rejält välkommen!