Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 20:43Erik.
Inga löptekniknissar.
Lät bra.Var placerar man David.
Ibland skriver han bra, ibland mindre bra.David är väl det mest "berömda" trollet här, men jag orkar med honom.
Senaste inlägg.
Hur många vet vem han menar?
2%?
Nu var jag nog snäll.
Erik.
Inga löptekniknissar.
Lät bra.
Var placerar man David.
Ibland skriver han bra, ibland mindre bra.
David är väl det mest "berömda" trollet här, men jag orkar med honom.
Senaste inlägg.
Hur många vet vem han menar?
2%?
Nu var jag nog snäll.
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 20:56Orkar inte fundera ut vad skillnaden mellan timing och flyt är. Men om det inte finns nån timing kan det inte uppstå nåt flyt och finns det inget flyt kan det inte uppstå nån timing. Alltså blir det i slutändan samma sak, för mig alltså. Det räcker för mi
Orkar inte fundera ut vad skillnaden mellan timing och flyt är. Men om det inte finns nån timing kan det inte uppstå nåt flyt och finns det inget flyt kan det inte uppstå nån timing. Alltså blir det i slutändan samma sak, för mig alltså. Det räcker för mi
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 22:02"Timingen stämmer när jag har flytet.
Flytet har jag när timingen stämmer".Håller med K-G
Jag menar också att timing har med rytmen i löpningen att göra, tassande fötter som blir som musik.
Jag kan inte springa med musik i öronen, då hittar jag inte
"Timingen stämmer när jag har flytet.
Flytet har jag när timingen stämmer".
Håller med K-G
Jag menar också att timing har med rytmen i löpningen att göra, tassande fötter som blir som musik.
Jag kan inte springa med musik i öronen, då hittar jag inte
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 13:22Jag skulle nog också likställa "flyt" och hitta "timing" i löpningen med "runners high". När allt bara känns rätt och man slutar tänka på det mesta: tider, teknik, andning, ansträngning, vardag osv. När man bara springer helt enkelt... Det här med total l
Jag skulle nog också likställa "flyt" och hitta "timing" i löpningen med "runners high". När allt bara känns rätt och man slutar tänka på det mesta: tider, teknik, andning, ansträngning, vardag osv. När man bara springer helt enkelt... Det här med total l
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 17:26Håller med om runners high. Inte fasen springer man omkring och fnissar och studsar runt. Det är när man får det där flytet då man bara slutar tänka och kör på.
Håller med om runners high. Inte fasen springer man omkring och fnissar och studsar runt. Det är när man får det där flytet då man bara slutar tänka och kör på.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 19:14Fast nog f-n känner jag flyt i löpningen bra mycket oftare än jag känner av runners high. Flytet kommer i stort varje gång medan det bara är ett fåtal gånger jag blir riktigt hög.
Fast nog f-n känner jag flyt i löpningen bra mycket oftare än jag känner av runners high. Flytet kommer i stort varje gång medan det bara är ett fåtal gånger jag blir riktigt hög.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 19:33Håller med Peter kanske.
Vet ännu ej vad "Runners High" är?
2:a andningen?Men nog "seglar" jag då och då.
Av en massa olika orsaker.Oftast räcker det med att ögonen hittar något,
sedan förflyttar jag mig.
Det händer att jag undrar,
är jag här nu,
men
Håller med Peter kanske.
Vet ännu ej vad "Runners High" är?
2:a andningen?
Men nog "seglar" jag då och då.
Av en massa olika orsaker.
Oftast räcker det med att ögonen hittar något,
sedan förflyttar jag mig.
Det händer att jag undrar,
är jag här nu,
men
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 19:38Till funbeat?
🙂
Till funbeat?
🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 19:44Ja det här när man kutar tillsammans med någon som man känner å typ tycker att det är trevligt att snacka med förkortar ju verkligen tiden och avstånden. Kutade i ihållande regn med Roffe Halde i Vilnaius Marathona för några år sedan å den första halvan a
Ja det här när man kutar tillsammans med någon som man känner å typ tycker att det är trevligt att snacka med förkortar ju verkligen tiden och avstånden. Kutade i ihållande regn med Roffe Halde i Vilnaius Marathona för några år sedan å den första halvan a
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 19:53Flyt och runners high är absolut inte samma sak i min värld.
Flyt känner jag titt som tätt men runners high är en exotisk och alltför sällsynt upplevelse i en helt annan dimension. Jag känner mig så genomlycklig, stark och nästintill odödlig. Det känns s
Flyt och runners high är absolut inte samma sak i min värld.
Flyt känner jag titt som tätt men runners high är en exotisk och alltför sällsynt upplevelse i en helt annan dimension. Jag känner mig så genomlycklig, stark och nästintill odödlig. Det känns s