Quote from Funbeat user on 7 July 2008, 20:41Nån stans på listan varför jag håller på med träning finns att jag ska kunna äta det jag tycker är gott. Slutar jag träna blir jag tjock helt enkelt, tränar jag löpning några gånger i veckan kan jag i princip stoppa i mig vad jag vill och det är rätt skön
Nån stans på listan varför jag håller på med träning finns att jag ska kunna äta det jag tycker är gott. Slutar jag träna blir jag tjock helt enkelt, tränar jag löpning några gånger i veckan kan jag i princip stoppa i mig vad jag vill och det är rätt skön
Quote from Francesco Maria Di Campli on 8 July 2008, 09:24Vilken lyx! Jag kan definitivt inte stoppa i mig vad som helst bara för att jag tränar. Men där ser vi hur olika det kan vara. 🙂
Vilken lyx! Jag kan definitivt inte stoppa i mig vad som helst bara för att jag tränar. Men där ser vi hur olika det kan vara. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 09:36Jag pastaladdade i lördags för lopp på söndagen, det kommer å ta tills imorgonbitti eller torsdagsmorgon, cirka 6000-8000 tränade pulsklocks-kalorier senare, innan jag är tillbaka på samma vikt som lördagsmorgon. Min klubbkamrat som gjort likadant, märker
Jag pastaladdade i lördags för lopp på söndagen, det kommer å ta tills imorgonbitti eller torsdagsmorgon, cirka 6000-8000 tränade pulsklocks-kalorier senare, innan jag är tillbaka på samma vikt som lördagsmorgon. Min klubbkamrat som gjort likadant, märker
Quote from Catharina Brattlin on 8 July 2008, 10:02Jonas, då skulle jag vilja påstå att Du lyckades med Din laddning, men inte Din kompis, fullt ut. Det Du gick upp var bl a glykogenbundet vatten (1 g glykogen binder 2,7 g vatten). Med välfyllda glykogendepåer bär man med sig drygt en liter extra vatten.
Jonas, då skulle jag vilja påstå att Du lyckades med Din laddning, men inte Din kompis, fullt ut. Det Du gick upp var bl a glykogenbundet vatten (1 g glykogen binder 2,7 g vatten). Med välfyllda glykogendepåer bär man med sig drygt en liter extra vatten.
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 11:53Lindy; du sa att du skulle lägga ut samma fråga på en viktminskningssida. Hur vart svaren där? Skulle vara intressant att höra vad deras svar är på frågan.
*nyfiken*
Lindy; du sa att du skulle lägga ut samma fråga på en viktminskningssida. Hur vart svaren där? Skulle vara intressant att höra vad deras svar är på frågan.
*nyfiken*
Quote from Francesco Maria Di Campli on 8 July 2008, 14:40Här är lite kommentarer jag fick på viktminskningssidan! Jag fick inte så många svar alls, det blev ingen populär tråd. Och de som svarade verkade vara de som hade lyckats med att gå ned i vikt, eller som var på god väg att nå sitt mål.
"Att äta ökar vå
Här är lite kommentarer jag fick på viktminskningssidan! Jag fick inte så många svar alls, det blev ingen populär tråd. Och de som svarade verkade vara de som hade lyckats med att gå ned i vikt, eller som var på god väg att nå sitt mål.
"Att äta ökar vå
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 21:02broccoli.nötter,keso med hallon är väldigt gott,smoothies
broccoli.nötter,keso med hallon är väldigt gott,smoothies