Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 23:39Jag vill egentligen inte fortsätta den här diskussionen som Sylvia och jag nyss avslutat. Om du Rasmus anser att godis och grönsaker och allt annat är precis lika farligt/ofarligt så tycker jag att du ska fortsätta äta ditt godis i lugn och ro.
Jag vill egentligen inte fortsätta den här diskussionen som Sylvia och jag nyss avslutat. Om du Rasmus anser att godis och grönsaker och allt annat är precis lika farligt/ofarligt så tycker jag att du ska fortsätta äta ditt godis i lugn och ro.
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 01:39Bär du på någon traumatisk godisupplevelse Lars?
Bär du på någon traumatisk godisupplevelse Lars?
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 09:07Va är det för fel på solrosolja?
Va är det för fel på solrosolja?
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 09:50Nä, gör du?
Inget fel på solrosolja, har någon påstått det? Inte jag iaf!
Nä, gör du?
Inget fel på solrosolja, har någon påstått det? Inte jag iaf!
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 10:08Solrosolja sipprar igenom ryggfickorna lite för lätt. Kladdar igen brillorna på de man har bakom sig!
Solrosolja sipprar igenom ryggfickorna lite för lätt. Kladdar igen brillorna på de man har bakom sig!
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 10:37ursäkta, men för att knyta an lite till ursprunget i tråden 😉
det kluriga med att äta rätt är väl att man hela tiden retar ett missbruk utan att kunna tillfredställa det fullt ut? Om du är alkoholist, heroinist eller liknande så är det "bara" att sluta
ursäkta, men för att knyta an lite till ursprunget i tråden 😉
det kluriga med att äta rätt är väl att man hela tiden retar ett missbruk utan att kunna tillfredställa det fullt ut? Om du är alkoholist, heroinist eller liknande så är det "bara" att sluta
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 10:59Visst måste man äta. Jag har provat på att fasta nån gång, för att se hur det kändes och hur jag reagerade på det. Då märkte jag för första gången hur stor del av ens tid som är uppbyggd kring mat. Inte nog med att man äter ett antal gånger per dag, umgä
Visst måste man äta. Jag har provat på att fasta nån gång, för att se hur det kändes och hur jag reagerade på det. Då märkte jag för första gången hur stor del av ens tid som är uppbyggd kring mat. Inte nog med att man äter ett antal gånger per dag, umgä
Quote from Fredric Lagerström on 4 July 2008, 11:06Ja, det är en helt korrekt analys -Per-. Jag fastar en vecka varje år och tyckte
precis som du säger att allt ju kretsar kring mat. Såg mat överallt när jag fastade,
reklamblad med kakor och bakelser dansade för ögonen på mej. Men numera
har jag inte samm
Ja, det är en helt korrekt analys -Per-. Jag fastar en vecka varje år och tyckte
precis som du säger att allt ju kretsar kring mat. Såg mat överallt när jag fastade,
reklamblad med kakor och bakelser dansade för ögonen på mej. Men numera
har jag inte samm
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 12:42"Godis innehåller samma skadliga ämnen för kroppen oavsett om du har tränat eller inte."
men Lars, jag undrar också vilka ämnen du menar?
Det finns som jag påpekar godis och godis, godis som förvisso inte innehåller vitaminer och fibrer, men ändå inga ko
"Godis innehåller samma skadliga ämnen för kroppen oavsett om du har tränat eller inte."
men Lars, jag undrar också vilka ämnen du menar?
Det finns som jag påpekar godis och godis, godis som förvisso inte innehåller vitaminer och fibrer, men ändå inga ko
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 13:22Det finns virrpannor som tror allt möjligt om mat Lingling. Jag äter tex bara tomater odlade av lufterianer på Himalayas sluttningar.
Det finns virrpannor som tror allt möjligt om mat Lingling. Jag äter tex bara tomater odlade av lufterianer på Himalayas sluttningar.