Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 08:36Jag måste säga att jag inte förstår diskussionen alls!
Om man INTE gillar att andra människor som springer i samma riktning som en själv och INTE gillar folk som tittar och ropar på en... så borde man överhuvudtaget inte anmäla sig till ett lopp som Stoc
Jag måste säga att jag inte förstår diskussionen alls!
Om man INTE gillar att andra människor som springer i samma riktning som en själv och INTE gillar folk som tittar och ropar på en... så borde man överhuvudtaget inte anmäla sig till ett lopp som Stoc
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 09:11Fast det var ju en helt öppen fråga från någon som inte sprungit ett maraton förut - alltså om publiken hjälper eller stjälper? Mångas åsikter åt båda hållen har ju ventilerats.
Fast det var ju en helt öppen fråga från någon som inte sprungit ett maraton förut - alltså om publiken hjälper eller stjälper? Mångas åsikter åt båda hållen har ju ventilerats.
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 09:20Precis min tanke - jag skummade igenom svaren och såg ingen som springer Stockholmsmaran och som ogillar publiken? Fast jag kanske missade det....
Precis min tanke - jag skummade igenom svaren och såg ingen som springer Stockholmsmaran och som ogillar publiken? Fast jag kanske missade det....
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 09:21Om nu Eva-Marie skriver att hon kan koncentrera sig på sin löpning så har hon ett plus där.
Vetgirig så undrar hon om detta med publik är ett plus eller ett minus.
Tror att hon kommer att klara sig galant.
Plockar nog russinen ur kakan.
Om nu Eva-Marie skriver att hon kan koncentrera sig på sin löpning så har hon ett plus där.
Vetgirig så undrar hon om detta med publik är ett plus eller ett minus.
Tror att hon kommer att klara sig galant.
Plockar nog russinen ur kakan.
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 10:40Oscar, jag är böjd att hålla med dig. Du förstår inte diskussionen alls. (H)
Frågan var från någon som inte har sprungit förut, och alltså inte vet hur hon reagerar.
För övrigt tycker jag det känns märkligt att slå ihop en "massa löpare" och "massa publ
Oscar, jag är böjd att hålla med dig. Du förstår inte diskussionen alls. (H)
Frågan var från någon som inte har sprungit förut, och alltså inte vet hur hon reagerar.
För övrigt tycker jag det känns märkligt att slå ihop en "massa löpare" och "massa publ
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 11:02Okej, okej, det tycks bevisat att jag inte förstår diskussionen.
Så nu är frågan om jag ska vara storsint och erkänna att jag angrep det hela från fel vinkel eller om jag ska vara småaktig och istället angripa från en annan vinkel? Jag får fundera på sak
Okej, okej, det tycks bevisat att jag inte förstår diskussionen.
Så nu är frågan om jag ska vara storsint och erkänna att jag angrep det hela från fel vinkel eller om jag ska vara småaktig och istället angripa från en annan vinkel? Jag får fundera på sak
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 11:06Behöver det ena utesluta det andra? 😉
Behöver det ena utesluta det andra? 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 14:25Publikstöd är guld värt! Under ett lokalt mindre lopp ropade en person högt och tydligt "Högby du klarar springa om Växjö" Naturligtvis sprang jag sen om Växjö-snubben i god tid innan mål 😉
Publikstöd är guld värt! Under ett lokalt mindre lopp ropade en person högt och tydligt "Högby du klarar springa om Växjö" Naturligtvis sprang jag sen om Växjö-snubben i god tid innan mål 😉
Quote from Elias Engqvist on 17 March 2011, 14:52Oscar jag tycker att du ska känna dig kränkt!
Oscar jag tycker att du ska känna dig kränkt!
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 14:57Läge att "rasa" menar du, Christer? 😉
Läge att "rasa" menar du, Christer? 😉