Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFormtoppning inför Lidingö
You need to log in to create posts and topics.

Jasså, jaha... så "Golf-Katharina" är alltså en mer normal LL-löpare än... vem då, jag? Och hur många LL har Katharina avverkat då?? 10st? 20st? alla 43st? (H)

För egen del blir det LL-debut så om det var jag som pekades ut som den "ovanliga LL-löparen"

Markus, jag tror hon syftade på dig som en meriterad löpare. Dina tider gör ju inte kreti och pleti. Vad hon inte vet om är att du tycker att en trottoarkant är en uppförsbacke. Så jag ser fram emot rapport efter LL och väldigt nyfiken på vilken tid du få

Jag får säga som till mina elever: nån dag ska jag lära er vad ironi är... 😉

Leif > Jasså, "väldigt nyfiken på vilken tid jag får"... det var värst. Sen tänkte jag tanken att jag själv såklart också är nyfiken på det och samtidigt läser jag vidare om trottoarkantsbackar och tanken slår mig - tänk om jag fullständigt underskattat b

Markus: Du är nog ingen normal löpare i ett statistiskt hänseende. Tack gode gud!

När ni säger vila- är det totalt rörelse stopp eller lägger ni in promenader eller så där??

Om man ska vila hela sista veckan känns det som om man kan vara seg i benen på lördag..??

Börjar bli uppjagad och nervös nu...

Nej, nej inte helvila.

Promenera kan du nog göra hut mkt som helst, kanske inte hela fredagen dock. 🙂

Lite alternativ träning funkar väl också.

Gärna några träningspass, kanske inte sista dagarna eller iaf lugna, korta pass.men det beror ju på hur mk

Markus, jag är lite nyfiken på din tid. Får se om du gissar lika mycket fel som du gjorde i 3-athlon debuten 🙂 (Nu var jag lite elak?!)

Ja, vi får väl se hur det går. Men Triathlondebuten (½ järnman) står i fullstäldig särklass när det gäller att missa en måltid med så mkt som möjligt (5:10 --> 6:01!!), inte ens kramp, stretch-stopp och promenader på flera av mina 11st marathon har result

Markus, du säger väl aldrig mer att Skåne är platt 😉