Quote from Kicki K on 26 September 2008, 09:57Barnen har varit snuviga och hostat i bästa Robert Gustavsson-manér i två tre veckor nu och jag har klarat mig … tills i tisdags morse, grrr.
Men med c-vitaminer, kan jang, nässpry, baffucin, och whisky så börjar det känns bättre.
Verkar kunna bli perfekt
Barnen har varit snuviga och hostat i bästa Robert Gustavsson-manér i två tre veckor nu och jag har klarat mig … tills i tisdags morse, grrr.
Men med c-vitaminer, kan jang, nässpry, baffucin, och whisky så börjar det känns bättre.
Verkar kunna bli perfekt
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 11:05Verkar vara förkylningsvåg två som kommer nu, första kom ett tag efter att barnen kommit tillbaka till dagis/fritis, lagom till Tjejmilen, nu har det gått en månad till så nu kommer tvåan ... :/
Verkar vara förkylningsvåg två som kommer nu, första kom ett tag efter att barnen kommit tillbaka till dagis/fritis, lagom till Tjejmilen, nu har det gått en månad till så nu kommer tvåan ... :/
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 11:15Ang att bli förkyld så gjorde jag ett antal repövningar innan sådana lades ner.
Det slog aldrig fel, efter drygt två veckor var många förkylda, sömnbrist, bristande hygien, nya bekantskaper etc gjorde sitt.Intressant var att det tog två veckor, inga ble
Ang att bli förkyld så gjorde jag ett antal repövningar innan sådana lades ner.
Det slog aldrig fel, efter drygt två veckor var många förkylda, sömnbrist, bristande hygien, nya bekantskaper etc gjorde sitt.
Intressant var att det tog två veckor, inga ble