Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 21:52Markus, av nån anledning tror jag inte att jag behöver lära Leif ironi... 😉
Vi kan väl annars lämna den delen av det hela, jag ville bara förmedla att det finns fler än ett sätt att ladda inför LL. Jag gör ungefär som inför VL och VR, och inte har jag h
Markus, av nån anledning tror jag inte att jag behöver lära Leif ironi... 😉
Vi kan väl annars lämna den delen av det hela, jag ville bara förmedla att det finns fler än ett sätt att ladda inför LL. Jag gör ungefär som inför VL och VR, och inte har jag h
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 22:25Som många säger beror det ju på hur man brukar träna. För mig (ca 10mil/vecka, tränar man mindre kan man köra lugnare på tisdagen, då slipper man morgonjoggen på onsdagen också)
Jag kommer att:
*Miltävling lördag (progressiv löpning)
*Terrängdistans sönd
Som många säger beror det ju på hur man brukar träna. För mig (ca 10mil/vecka, tränar man mindre kan man köra lugnare på tisdagen, då slipper man morgonjoggen på onsdagen också)
Jag kommer att:
*Miltävling lördag (progressiv löpning)
*Terrängdistans sönd
Quote from Donald Isaksson on 19 September 2008, 12:32Jag har faktiskt tänkt mig ett liknande koncept som Pontus
Såhär ser min uppladdning ut:
I eftermiddag fredag: backintervaller på 10x270m
lördag: vila
söndag: halvlångt distanspass i terräng i tävlingsfart (5min/km), 10-15 km
måndag: vila
tisdag: VO2max-
Jag har faktiskt tänkt mig ett liknande koncept som Pontus
Såhär ser min uppladdning ut:
I eftermiddag fredag: backintervaller på 10x270m
lördag: vila
söndag: halvlångt distanspass i terräng i tävlingsfart (5min/km), 10-15 km
måndag: vila
tisdag: VO2max-
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 12:41Som klädval blir det för min del korta tights, ev kompletterat med ormsalva eller likn. på benen om det är kyligt. Samt funktionströja och tejpade bröstvårtor. Keps om det regnar eller är väldigt soligt.
Sitter nu med lätt halsont, men hoppas kunna klämma
Som klädval blir det för min del korta tights, ev kompletterat med ormsalva eller likn. på benen om det är kyligt. Samt funktionströja och tejpade bröstvårtor. Keps om det regnar eller är väldigt soligt.
Sitter nu med lätt halsont, men hoppas kunna klämma
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 22:29Varför tejpade bröstvårtor?
Varför tejpade bröstvårtor?
Quote from Camilla Höög on 22 September 2008, 23:11För att han är blyg i duschen efter loppet.
...eller för att inte börja blöda. Gör fruktansvärt ont om det blir skav där.
För att han är blyg i duschen efter loppet.
...eller för att inte börja blöda. Gör fruktansvärt ont om det blir skav där.
Quote from Lisa Bringhed on 23 September 2008, 07:06En svettig tröja tillsammans med en "tung" nummerlapp på bröstet, gör att tröjan rör sig mer under ett lopp och kan ge otrevliga skav, som inte märks under träning.
En svettig tröja tillsammans med en "tung" nummerlapp på bröstet, gör att tröjan rör sig mer under ett lopp och kan ge otrevliga skav, som inte märks under träning.
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 22:00Jag har också kört formtappning istället för toppning. Men det är nog många som varit sjuka.
Jag har också kört formtappning istället för toppning. Men det är nog många som varit sjuka.
Quote from j sollerman on 25 September 2008, 22:43jag kör en ofrivillig tömning av kroppen nu....
jag kör en ofrivillig tömning av kroppen nu....
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 09:30En bekant till mig som arbetar i det militära berättade att "beväringarna" (som har uttryckte det) ofta får förkylning/influensa en månad efter att de rycker in. Det samma lär väl stämma på barn. Om detta är sant kan man fundera på om det är så klokt att
En bekant till mig som arbetar i det militära berättade att "beväringarna" (som har uttryckte det) ofta får förkylning/influensa en månad efter att de rycker in. Det samma lär väl stämma på barn. Om detta är sant kan man fundera på om det är så klokt att