Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFotpodd el gps?
You need to log in to create posts and topics.

Jag hadde en Polar RS300 med gps-sensor. den fungerade inte bra för mig, för jag springer mycket i skogen.

Köpte Garmins nya 310Xt i nov, och är helnöjd. Nogranheten i garmins klockor är mycket exakt. vill du också ha stegräkning så får du det med i 310

Jag använder bara min GF 305 till skidåkning, inlines och skridsko. Till löpning och cykling så är min Polar S625X bättre.

Smyger in en fråga i tråden.

Är alla dessa prylar ni namngett också pulsmätare? Jag tänkte nämligen själv skriva en fråga om detta, jag funderar på en pryl som kan visa var jag har varit, men som inte mäter pulsen. Jag är intresserad av pulsmätningen, me

Jag har också en polar 800 cx och är mycket nöjd. Man kan ju välja om man använder pod eller gps. Har man båda på sig så används gps:en till hastighetsmätningen. Podden mäter dock fortf. lite andra saker.

Tack för svar.

Börje: Jösses vad saker du har 😀

Smyger in en fråga till (förlåt trådstartaren för kapning av tråden): Var köper man en garmin forerunner 205? Är det i sportaffärer?

Bullen, vad synd att du inte ställde frågan ett par veckor tidigare. PC City hade rea på 205:an för 990 kr (jag köpte en då eftersom jag heller inte är intresserad av pulsfunktionen). Nu finns den på samma ställe för 1290 kr.

Bullen -den kostar 1390kr på elgiganten. Jag är helnöjd med min!

Tack igen för svar 🙂

Synd att jag inte visste för 2 veckor sedan att jag nog ville ha en 😀

bullen71 - troligen yrkes skada - jobbar i databranchen... 😉

Har man fotpod till GF405 kan man välja om fotpoden eller GPS-en ska användas för fartmätningen.