Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 20:49"Nogranheten över en hel runda är ungefär lika om man har GPS eller footpod."
Det där är ingen universalsanning. Fotpoden är för många ett elände att hålla kalibrerad med flera par skor, på olika underlag, i olika höjdvariationer, placering på skon, och
"Nogranheten över en hel runda är ungefär lika om man har GPS eller footpod."
Det där är ingen universalsanning. Fotpoden är för många ett elände att hålla kalibrerad med flera par skor, på olika underlag, i olika höjdvariationer, placering på skon, och
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 21:17Ingen universalsanning därför skrev jag också "ungefär" :-). 1% och 0.5% är i mina ögon ungefär lika i mina ögon. 50 eller 100 meter fel på 5km Tycker inte jag har så stor betydelse även om footpoden i regel fungerar bättre än så.
GPSen brukar ju istäl
Ingen universalsanning därför skrev jag också "ungefär" :-). 1% och 0.5% är i mina ögon ungefär lika i mina ögon. 50 eller 100 meter fel på 5km Tycker inte jag har så stor betydelse även om footpoden i regel fungerar bättre än så.
GPSen brukar ju istäl
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 21:46David med någon mysko förkortning runt namnet skrev: "Jag klarar mig med en gratis turistkarta."
Frugan klarar sig bra med en treväxlad kärringhonda med stålram och no-name-hjul 😛
David med någon mysko förkortning runt namnet skrev: "Jag klarar mig med en gratis turistkarta."
Frugan klarar sig bra med en treväxlad kärringhonda med stålram och no-name-hjul 😛
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 21:49Ja, hon har inte så höga krav.
Ja, hon har inte så höga krav.
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 09:34hahaha - veckans passning! 😀
hahaha - veckans passning! 😀
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 17:25Om du lägger ut turistkartan på golvet hemma och cyklar direkt på kartan, David, så behöver du varken nån Garmin Fp. 305 P 😉 eller nån Wettex för att torka av däcken. Och så vet du ju samtidigt precis hur längt du trampat runt. Till distanspassen kan du
Om du lägger ut turistkartan på golvet hemma och cyklar direkt på kartan, David, så behöver du varken nån Garmin Fp. 305 P 😉 eller nån Wettex för att torka av däcken. Och så vet du ju samtidigt precis hur längt du trampat runt. Till distanspassen kan du
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 17:33Håller med Fredrik att Richards passning var veckans topp å djävligt cool....För det var väl den du menade??
Håller med Fredrik att Richards passning var veckans topp å djävligt cool....För det var väl den du menade??
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 17:50LOL - Det var INTE den han menade 😀
LOL - Det var INTE den han menade 😀
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 17:56Repar inte dubben parketten då?
Repar inte dubben parketten då?
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 18:05Lägg ut dubbla kartor - dom e väll fortfarande gratis 😉
Lägg ut dubbla kartor - dom e väll fortfarande gratis 😉