Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 22:30Var på fötterna gör det ont och hur länge?
Var på fötterna gör det ont och hur länge?
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 11:44Under främre delen av foten (nästan framme vid tårna fast under liksom) och på utsidorna (särskilt på den vänstra). Dels gör ont och dels känner jag mig så trött i fötterna på nåt sätt. Det blir liksom ömt och stelt.
Under främre delen av foten (nästan framme vid tårna fast under liksom) och på utsidorna (särskilt på den vänstra). Dels gör ont och dels känner jag mig så trött i fötterna på nåt sätt. Det blir liksom ömt och stelt.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 14:37Att känna sig öm och trött i fötterna när man springer längre (i distans eller tid) än vad man brukar göra skulle jag säga är helt normalt så länge som det går över till dan därpå. Alla som sprungit en mara har väl haft den där känslan av att det liksom s
Att känna sig öm och trött i fötterna när man springer längre (i distans eller tid) än vad man brukar göra skulle jag säga är helt normalt så länge som det går över till dan därpå. Alla som sprungit en mara har väl haft den där känslan av att det liksom s
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 15:26Jag brukar också kunna känna mig lite trött i foten i den främre trampdynan, "bakom tårna", när jag har sprungit längre sträckor. Som Mikael säger, går det över är det väl inget problem.
Vissa skor har extra stöd, som en liten kudde eller förhöjning, und
Jag brukar också kunna känna mig lite trött i foten i den främre trampdynan, "bakom tårna", när jag har sprungit längre sträckor. Som Mikael säger, går det över är det väl inget problem.
Vissa skor har extra stöd, som en liten kudde eller förhöjning, und
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 22:17Vad kul att du ska springa sydkustloppet Bim, jag också. Jag kan tävla med dig om sista platsen, är ganska långsam jag 😀
Vad kul att du ska springa sydkustloppet Bim, jag också. Jag kan tävla med dig om sista platsen, är ganska långsam jag 😀
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 22:26Nä, det går ofta över till nästa dag (eller dan därpå) så då antar jag av era svar att man får härda sig igenom det och att det inte är "farligt".
Kul med Sydkustloppet Barfota! Man jag springer riktigt långsamt !!! Hoppas att maxtiden är tre timmar.
Nä, det går ofta över till nästa dag (eller dan därpå) så då antar jag av era svar att man får härda sig igenom det och att det inte är "farligt".
Kul med Sydkustloppet Barfota! Man jag springer riktigt långsamt !!! Hoppas att maxtiden är tre timmar.
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 12:24Kanske fått svar på frågan?
Sprang på löpband häromdagen och hade inte alls ont. Gick sen ut i tunnare skor för en gång skull (har ju haft varma kängor underlång tid nu) och upptäckte då att jag fick jätteont. Undrar om det faktiskt var/är så att jag har
Kanske fått svar på frågan?
Sprang på löpband häromdagen och hade inte alls ont. Gick sen ut i tunnare skor för en gång skull (har ju haft varma kängor underlång tid nu) och upptäckte då att jag fick jätteont. Undrar om det faktiskt var/är så att jag har
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 17:45Jag brukar få ont i knä och höft när det är runt 0 grader eller kallare fram tills jag sprungit mig varm. Så helt otroligt är det inte tror jag
Jag brukar få ont i knä och höft när det är runt 0 grader eller kallare fram tills jag sprungit mig varm. Så helt otroligt är det inte tror jag