Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 17:07Oj, vad många intressanta inlägg det har kommit i denna tråd (var ett tag sen jag tittade in hit).
Jag har "gått framåt", har anmält mig till Sydkustloppet (vilket har gjort mig lite skrajsen då jag såg att bara 300 ska springa - goda chanser att jag ko
Oj, vad många intressanta inlägg det har kommit i denna tråd (var ett tag sen jag tittade in hit).
Jag har "gått framåt", har anmält mig till Sydkustloppet (vilket har gjort mig lite skrajsen då jag såg att bara 300 ska springa - goda chanser att jag ko
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 17:45Bim! Det är också goda chanser till en god placering med så få startande. 🙂
Hur som helst är det ett fint lopp. Sydkustloppet, alltså.
Bim! Det är också goda chanser till en god placering med så få startande. 🙂
Hur som helst är det ett fint lopp. Sydkustloppet, alltså.
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 18:03Jo, så kan man ju oxå tänka 😉
Jo, så kan man ju oxå tänka 😉
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 18:31"Mkt bra skor" och "onda fötter" motsäger varann en del.
"Mkt bra skor" och "onda fötter" motsäger varann en del.
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 18:49Nu förstår jag inte riktigt, menar du att det inte går att ha både och? Jag har faktiskt väldigt bra skor och bra extra sulor men får ändå ont i fötterna när jag nu har ökat distanserna. Tänkte bara höra om ngn har varit med om liknande eller har bra tips
Nu förstår jag inte riktigt, menar du att det inte går att ha både och? Jag har faktiskt väldigt bra skor och bra extra sulor men får ändå ont i fötterna när jag nu har ökat distanserna. Tänkte bara höra om ngn har varit med om liknande eller har bra tips
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 19:02Peter menar väl att skorna kanske inte är så bra för dig om du nu får ont i fötterna. Jag är benägen att hålla med. 😉
Peter menar väl att skorna kanske inte är så bra för dig om du nu får ont i fötterna. Jag är benägen att hålla med. 😉
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 19:03Att man har ont brukar ju tyda på att något är fel. Att man går för fort fram eller att något inte sitter som det ska.
Att man har ont brukar ju tyda på att något är fel. Att man går för fort fram eller att något inte sitter som det ska.
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 19:14Ok, jag förstår det kan verka konstigt men skorna är bra och bra för mig, men det kanske kan vara det där med att gått för fort fram. Jag kanske får backa lite.
Ok, jag förstår det kan verka konstigt men skorna är bra och bra för mig, men det kanske kan vara det där med att gått för fort fram. Jag kanske får backa lite.
Quote from Elias Engqvist on 21 January 2011, 21:34Bra för nån annan del av dig än dina fötter kanske?
Bra för nån annan del av dig än dina fötter kanske?
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 22:07Strumpor är också viktigt.
Strumpor är också viktigt.