Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 20:08Jag vill utfärda en liten varning för Chi-running. Det är definitivt ett sätt att komma igång med effektivare löpstil, även om jag tycker boken och DVDn är överlastat med flum om Chi. Det går att lära sig samma sak med några enkla riktlinjer som de du näm
Jag vill utfärda en liten varning för Chi-running. Det är definitivt ett sätt att komma igång med effektivare löpstil, även om jag tycker boken och DVDn är överlastat med flum om Chi. Det går att lära sig samma sak med några enkla riktlinjer som de du näm
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 16:11En ytterligare reflektion kring spända vader. Om det är ansträngande för vaderna att springa på stället så är det antagligen så att man spänner dem. En anledning till att man gör det kan vara att man inte utnyttjar knäna och lårmusklernas elasticitet: för
En ytterligare reflektion kring spända vader. Om det är ansträngande för vaderna att springa på stället så är det antagligen så att man spänner dem. En anledning till att man gör det kan vara att man inte utnyttjar knäna och lårmusklernas elasticitet: för