Quote from Funbeat user on 21 May 2017, 11:25Hej,
Är det någon som kör programmet ?
Berätta gärna hur det gick eller går med metoden.
Lycka till i spåret !
Hej,
Är det någon som kör programmet ?
Berätta gärna hur det gick eller går med metoden.
Lycka till i spåret !
Quote from Funbeat user on 7 September 2017, 19:16Halloj!
Jag kör inte denna metod, men jag har följt tråden av och till under några år.
Den verkar intressant och det är absolut inte omöjligt att jag ger den en chans framöver.
Just nu ägnar jag rätt mycket tid på gym för att bygga en bra grund (core, b
Halloj!
Jag kör inte denna metod, men jag har följt tråden av och till under några år.
Den verkar intressant och det är absolut inte omöjligt att jag ger den en chans framöver.
Just nu ägnar jag rätt mycket tid på gym för att bygga en bra grund (core, b
Quote from Funbeat user on 30 January 2018, 22:29Lycka till till alla som kör programmet.
Känner minst 4 st som kör.
Ni som kör och har lust kan uppdatera hur det går för er. Kommer ge inspiration till andra.....
Lycka till till alla som kör programmet.
Känner minst 4 st som kör.
Ni som kör och har lust kan uppdatera hur det går för er. Kommer ge inspiration till andra.....
Quote from Funbeat user on 31 January 2018, 18:58Jag har påbörjat det här programmet vid ett par olika tillfällen men av olika anledningar, som sjukdom, längre resor, helgalet jobbschema etc, avbrutit (eller låtit det rinna ut i sanden). Jag gillar upplägget så nu kör jag igen. 🙂
Mitt mål är inte bara
Jag har påbörjat det här programmet vid ett par olika tillfällen men av olika anledningar, som sjukdom, längre resor, helgalet jobbschema etc, avbrutit (eller låtit det rinna ut i sanden). Jag gillar upplägget så nu kör jag igen. 🙂
Mitt mål är inte bara
Quote from Funbeat user on 1 February 2018, 19:26@Anna Jönsson Lycka till och uppdatera oss hur det går.
Kör du ute eller inne nu i Feb ?
@Anna Jönsson Lycka till och uppdatera oss hur det går.
Kör du ute eller inne nu i Feb ?
Quote from Funbeat user on 4 February 2018, 11:40Tack Henrik 🙂
Jag kör inne nu, mest pga vädret men också för att det känns lättare att bara kliva på löpbandet och köra, det är liksom ingen startsträcka alls och därmed finns inga direkta ursäkter heller... Konstig egentligen, eftersom det ju i realite
Tack Henrik 🙂
Jag kör inne nu, mest pga vädret men också för att det känns lättare att bara kliva på löpbandet och köra, det är liksom ingen startsträcka alls och därmed finns inga direkta ursäkter heller... Konstig egentligen, eftersom det ju i realite
Quote from Funbeat user on 2 June 2019, 21:12Hej,
Är det någon som kört programmet under 2019?
Hej,
Är det någon som kört programmet under 2019?