Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det Ni pratar om är ju något annat än div snedställningar som förekommer i bäckenet/ryggen orsakat av andra orsaker än olyckor.

Jag har fött två barn, och således har mitt bäcken påverkats ordentligt vid två tillfällen, vilket förklarade min benlängdskil

Sylvia, det var lite det jag menade. Jag har själv lite olika benlängd på grund av en snedställning i ryggen men har inte orkat göra något åt det. Jag har ett antal gånger fått det korrigerat men varje gång har det gått tillbaka snabbt, en sjukgymnast jag

Olle, skönt att vi är överens för en gång skull. 😉

Min massör sa en gång, att rätta till snedställningar kan man göra gång på gång men om musklerna, som omger området, inte fungerar som de ska, kommer snedställningen att återgå till ruta ett varenda gån

Olle + Sylvia + kanske även alla andra. Nästan.

Är det vanligaste att vi har 2 lika halvor?
Tror ej det själv.

Så nu hade jag "tur" att ha krossade knän så det blev operation.
Plus kryckträning.

Innan operation så lutade jag väl mycket åt ena hållet på

Sylvia, när mina problem kom till jobbade jag på ett lager som var helvetet på jorden rent psykiskt så då var det en fråga om att bara försöka överleva. Efter det har jag varit deprimerad mest hela tiden så det har verkligen varit fråga om att inte orka.

Det man är helt ense om är ju inte mycket att diskutera? 😉

Det man är helt ense om är ju inte mycket att diskutera? 😉

Ursäkta dubbelposten...

K-G, Du har så rätt i det Du skriver! Ingen kroppshalva är lik den andra. men man kan jobba på det så gott det går, OM man får problem eller liknande. I annat fall kan man skita i det och bara köra på. 🙂

Jo, så är det ju Olle. Att livet inte alltid ger

Tack för svaren! Verkar mao som att, kolla upp det, köra på, men ta det lugnt är rätta medicinen 🙂