Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 17:39Anders, för mig finns det egentligen ingen skillnad, eller snarare drar jag gränsen på ett annat ställe. I min mening är det perfekta steget det man får barfota på asfalt eller tartan, det är ingen större skillnad. Visst, att hålla på och vänja sig vid gr
Anders, för mig finns det egentligen ingen skillnad, eller snarare drar jag gränsen på ett annat ställe. I min mening är det perfekta steget det man får barfota på asfalt eller tartan, det är ingen större skillnad. Visst, att hålla på och vänja sig vid gr
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 19:48Olle.
Hjälp.
Där jag levde mina första 7 år fanns noll asfalt,
inte mycket grus heller.Hur skall jag kompensera det?
Olle.
Hjälp.
Där jag levde mina första 7 år fanns noll asfalt,
inte mycket grus heller.
Hur skall jag kompensera det?
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:03Micke: jag är ganska duktig på löpteknikanalys för att vara amatör och kan förklara saker om jag får tid på mig. Men det där att lära ut i realtid är en helt annan grej... sen kan man ju inte pracka på någon något de inte är intresserade av. Och en löpare
Micke: jag är ganska duktig på löpteknikanalys för att vara amatör och kan förklara saker om jag får tid på mig. Men det där att lära ut i realtid är en helt annan grej... sen kan man ju inte pracka på någon något de inte är intresserade av. Och en löpare
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:20K-G, det är kört för dig tyvärr. Allvarligt talat, du verkar ha karat dig rätt bra utan nördfasoner hittills så varför ändra på det nu?
K-G, det är kört för dig tyvärr. Allvarligt talat, du verkar ha karat dig rätt bra utan nördfasoner hittills så varför ändra på det nu?
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 21:48Olle.
Ja, jag är väldigt nöjd att jag överhuvudtaget kan röra på mig.Tror att du Olle med din inställning också fixar det så du trivs.
Olle.
Ja, jag är väldigt nöjd att jag överhuvudtaget kan röra på mig.
Tror att du Olle med din inställning också fixar det så du trivs.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 01:35Anders: Det finns dock folk som vill lära sig, och köper det mesta om det finns rum till förbättringar 🙂
Anders: Det finns dock folk som vill lära sig, och köper det mesta om det finns rum till förbättringar 🙂
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 09:15Anders.
Du har rätt inställning tycker jag.
Du letar och letar och finner korn här och där.
Jättebra.Sedan är du klok nog att inse att vi människor är mer olika än vad som ibland vissa kan tycka ( de som vill klona oss innan vi är klonade ),
så du acce
Anders.
Du har rätt inställning tycker jag.
Du letar och letar och finner korn här och där.
Jättebra.
Sedan är du klok nog att inse att vi människor är mer olika än vad som ibland vissa kan tycka ( de som vill klona oss innan vi är klonade ),
så du acce
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 10:29Är man rädd kan det ställa till med mycket elände.
Jag hade plantar fasciit i vänster fot förra året. När det väl var bra var jag rädd och spänd att få tillbaka det när jag sprang. Tog emot mer tyngd på högerfoten (så lite så att jag inte märkte det men
Är man rädd kan det ställa till med mycket elände.
Jag hade plantar fasciit i vänster fot förra året. När det väl var bra var jag rädd och spänd att få tillbaka det när jag sprang. Tog emot mer tyngd på högerfoten (så lite så att jag inte märkte det men