Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 10:39Erik: ja det är en kräm.
Lena: nej, jag börjar fundera på det nu också, men den känns inte fet alls, inte som någon annan kräm faktiskt. Och enligt hudläkaren tål min hud i ansiktet (just nu och de närmaste året) inte fett (såkallad flygvärdinneeksem tyd
Erik: ja det är en kräm.
Lena: nej, jag börjar fundera på det nu också, men den känns inte fet alls, inte som någon annan kräm faktiskt. Och enligt hudläkaren tål min hud i ansiktet (just nu och de närmaste året) inte fett (såkallad flygvärdinneeksem tyd
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 12:03Hårinpackningar har jag använt ganska flitigt, fast nu när jag dragit ner på schampot så går det inte åt lika mycket.
Kerastase och wella, liksom redken har jag använt mkt av i mina dar, populära hos många frisörer.
Hårinpackningar har jag använt ganska flitigt, fast nu när jag dragit ner på schampot så går det inte åt lika mycket.
Kerastase och wella, liksom redken har jag använt mkt av i mina dar, populära hos många frisörer.
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 12:14Jag har hårinpackningar hemma, jag brukar slänga dem när jag flyttar, så gjorde jag även denna gången. Jag borde sluta köpa, för jag använder det ju inte. Och de få gångerna jag har använt de så känner jag faktiskt ingen skillnad. Jo, håret kanske är ännu
Jag har hårinpackningar hemma, jag brukar slänga dem när jag flyttar, så gjorde jag även denna gången. Jag borde sluta köpa, för jag använder det ju inte. Och de få gångerna jag har använt de så känner jag faktiskt ingen skillnad. Jo, håret kanske är ännu
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 18:03Den långhåriga simmerskan in spe har numera en rosa badmössa.
*viftar lite uppåt i tråden för den som tycker att det här var förvirrande*
Den långhåriga simmerskan in spe har numera en rosa badmössa.
*viftar lite uppåt i tråden för den som tycker att det här var förvirrande*
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 18:08Bennu: Far from fullfjädrad, behärskar inte fjäril än. Och det finns helt klart förbättringspotential avseende övriga simsätt också. 🙂
Pics kommer när jag skaffat en rosa simbaddräkt också! 😉
Bennu: Far from fullfjädrad, behärskar inte fjäril än. Och det finns helt klart förbättringspotential avseende övriga simsätt också. 🙂
Pics kommer när jag skaffat en rosa simbaddräkt också! 😉
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 18:18Maria: Det låter ju bra! Fjärilar inte har ju inga fjädrar. 😉 Ok. Jag väntar otåligt på p-bilden! 😀
Maria: Det låter ju bra! Fjärilar inte har ju inga fjädrar. 😉 Ok. Jag väntar otåligt på p-bilden! 😀
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 18:44Har också en rosa badmössa, även om håret inte riktigt vill rymmas i den - jag har ganska stor skalle också. Rosa baddräkt verkar däremot rätt besvärligt, hittar i stort sett bara blå och svarta i min storlek, de rosa verkar försvinna innan jag upptäcker
Har också en rosa badmössa, även om håret inte riktigt vill rymmas i den - jag har ganska stor skalle också. Rosa baddräkt verkar däremot rätt besvärligt, hittar i stort sett bara blå och svarta i min storlek, de rosa verkar försvinna innan jag upptäcker