Quote from ellen olsson on 12 November 2010, 15:33De har iallafall en del oparfymerade, snälla, produkter.
De har iallafall en del oparfymerade, snälla, produkter.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 15:33Ja, hade jag vetat det hade jag skrivit ut det, ska kolla på burken ikväll 😉
Ja, hade jag vetat det hade jag skrivit ut det, ska kolla på burken ikväll 😉
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 21:59Vilken tur att inte schampon löser all silikon, det hade blivit jobbigt för silikonfogarna i badrummen annars... 😉
Vilken tur att inte schampon löser all silikon, det hade blivit jobbigt för silikonfogarna i badrummen annars... 😉
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 22:04I min allmänna förvirring hade jag ju glömt att originalburken är någonstans mellan Geneve och Göteborg i en flyttkartong. Jag hittar denna information i ett gammalt mail dock:
49g LINOLA
1g UREA PURATvå ingredienser. Mycket lagom. 😀
I min allmänna förvirring hade jag ju glömt att originalburken är någonstans mellan Geneve och Göteborg i en flyttkartong. Jag hittar denna information i ett gammalt mail dock:
49g LINOLA
1g UREA PURA
Två ingredienser. Mycket lagom. 😀
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 22:05två gånger två ingredienser gör ingen gladare. (#)
två gånger två ingredienser gör ingen gladare. (#)
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 22:14Hm linolja och urinämne? Om man googlar på Urea Pura verkar man mest träffa homeopati, men med så hög halt så behöver vi nog inte oroa oss för att få några homeopatiska effekter. 🙂
Hm linolja och urinämne? Om man googlar på Urea Pura verkar man mest träffa homeopati, men med så hög halt så behöver vi nog inte oroa oss för att få några homeopatiska effekter. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 22:24Linola är linolja alltså? Jag har faktiskt inte googlat. Urinämne finns ju lite här och var och verkar återfuktande. Krämen ska vara en kräm för dagligt bruk, alltså ingen medicinsk effekt mer än att min hud tål den och känns bra.
Man kan behandla sina
Linola är linolja alltså? Jag har faktiskt inte googlat. Urinämne finns ju lite här och var och verkar återfuktande. Krämen ska vara en kräm för dagligt bruk, alltså ingen medicinsk effekt mer än att min hud tål den och känns bra.
Man kan behandla sina
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 22:29Linola verkar vara en variant på linfrö som används till linoljeframställning. Lite svårt att se att någon annan del av linfröet platsade i ditt preparat (var det en kräm?) hela linfrön stoppar jag mestadels i müslin.
Linola verkar vara en variant på linfrö som används till linoljeframställning. Lite svårt att se att någon annan del av linfröet platsade i ditt preparat (var det en kräm?) hela linfrön stoppar jag mestadels i müslin.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 22:43Men om den innehåller linolja kan den väl knappast passera som fettfri?
Men om den innehåller linolja kan den väl knappast passera som fettfri?
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 23:26Inpackningar/kurer har mest av det verksamma ämnet i sig,vare sig det handlar om färgbevarande,fuktbevarande eller hårbotten-justerande,sen kommer balsam och sist schampon så vill man behandla sin hårbotten så köper man helst en kur i första hand sen scha
Inpackningar/kurer har mest av det verksamma ämnet i sig,vare sig det handlar om färgbevarande,fuktbevarande eller hårbotten-justerande,sen kommer balsam och sist schampon så vill man behandla sin hårbotten så köper man helst en kur i första hand sen scha