Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 22:09@Sylvia: Jag tror Kristina, liksom jag, uppfattade det som en (omedveten) ordvits:
Vara glansigt -> glänsa -> skina -> göra sken av.
Edit: Anna ?? hann före.
@Sylvia: Jag tror Kristina, liksom jag, uppfattade det som en (omedveten) ordvits:
Vara glansigt -> glänsa -> skina -> göra sken av.
Edit: Anna ?? hann före.
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 22:11Tricky: du är puckotvåa! 😀 Skönt att jag inte är ensam med den tanken dock 😉
Tricky: du är puckotvåa! 😀 Skönt att jag inte är ensam med den tanken dock 😉
Quote from Catharina Brattlin on 9 November 2010, 22:17😉
😉
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 22:23@Anna ??: Nej du är nog inte ensam om tanken att jag är puckotvåa. Eller var det inte så du menade? 😉
@Anna ??: Nej du är nog inte ensam om tanken att jag är puckotvåa. Eller var det inte så du menade? 😉
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 07:05Eh, alltså... äsch, det är nu alla bortförklaringar gör det värre va? 😉
Eh, alltså... äsch, det är nu alla bortförklaringar gör det värre va? 😉
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 15:38På tal om hår i allmänhet så får jag tydligen korkskruvslockar av att springa med hästsvans i snålblåst och regn. (t+)
På tal om hår i allmänhet så får jag tydligen korkskruvslockar av att springa med hästsvans i snålblåst och regn. (t+)
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 15:42Japp, helt rätt tolkat. Tyckte det var en liten kulig ordvits bara. 🙂
Japp, helt rätt tolkat. Tyckte det var en liten kulig ordvits bara. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 18:03Korkskruvar kan jag också utveckla av hög luftfuktighet, kan också bli trassel ...
Korkskruvar kan jag också utveckla av hög luftfuktighet, kan också bli trassel ...
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 19:18@Molle: Man kan inte använda vilka stylingprodukter som helst då de inte få innehålla vissa ämnen. Bra lista för det finns också på www.lockig.se.
@Molle: Man kan inte använda vilka stylingprodukter som helst då de inte få innehålla vissa ämnen. Bra lista för det finns också på http://www.lockig.se.
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 22:19Svarar så gott jag kan 🙂
Sylvia: Om du inte använder hårprodukter kan du gärna använda sulfatfritt schampo för det är för att lösa upp och ta bort dessa som sulfater behövs.Men de innehåller oftast en annan sorts tensid istället för det är det som reng
Svarar så gott jag kan 🙂
Sylvia: Om du inte använder hårprodukter kan du gärna använda sulfatfritt schampo för det är för att lösa upp och ta bort dessa som sulfater behövs.Men de innehåller oftast en annan sorts tensid istället för det är det som reng