Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFrisyr för långhåriga löpare
You need to log in to create posts and topics.

Coops balsam är bra för mitt hår också, och tur att det är billigt. Det går åt en hel del med balsammetoden. Nu råkade jag ha Garniers Fructis Nutri-Repair hemma, som är ett, för balsammetoden, godkänt balsam, men när det är slut går jag över till Coops,

Sylvia: vill du länka till listan? 😉

Jag har i mit silikon efter tvätten, det sköljer jag inte ut, så det kan vara en vattenlöslig produkt. En liten klick i handflatan räcker till hela håret. En flaska räcker minst i 1.5år. Så även om det är dyrt (hm, v

Så gärna Anna:

http://hemkokeriet.wordpress.com/2010/06/15/forslag-pa-produkter-till-balsammetoden/

🙂

Tack! 🙂

Hm, ska jag behöva utöka min hårvårdsproduktmängd från 2 saker till 3? (ett för tvätt, ett för vård och sedan behövs det inpackningar också?)

Jag trodde att man bara behöver etn produkt i skåpet.

Ok, jag måste läsa på ser jag. 😉

Behövs bara en grej. Balsam. 😉

Anna: Vad gäller triatletfrågan så är du väl snart tvungen att betrakta de/oss som vettiga? 😉

Jag önskar att jag hade problem med långt hår 😉

Sylvia: ok, då ska jag ge det en chans.

Fredrik: jo, jag vet, men tills dess är ni lite udda i min värld 😀 peruk? Hårimplantat? Allt kan fixas! (t+)

Jag är inte mycket för konstgjorda lösningar - oavsett sammanhang. 🙂

Fast det här upplägget med att simma, cykla och springa i samma lopp, känns inte det lite... artificiellt, Fredrik?

Men det kanske är hårklyverier...

Det kan ju inte vara bra för frisyren i alla fall...