Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 21:59Kanske kan få bidra med lite fakta om hårprodukter då detta är mitt arbetsområde 🙂
Silikon finns i olika former,vattenlösliga och inte vattenlösliga.De icke vattenlösliga är så klart inte bra för håret då de inte går att tvätta bort utan byggs på mer oc
Kanske kan få bidra med lite fakta om hårprodukter då detta är mitt arbetsområde 🙂
Silikon finns i olika former,vattenlösliga och inte vattenlösliga.De icke vattenlösliga är så klart inte bra för håret då de inte går att tvätta bort utan byggs på mer oc
Quote from Catharina Brattlin on 8 November 2010, 22:08Kul med ett proffs! 🙂
Jag har läst både för och emot just sulfater. Många menar att det torkar ut håret, men det är fel alltså? Jag har medvetet valt bort schampon med sulfater i då jag upplever mitt hår torrt och inte vill torka ut det ännu mer. Efter
Kul med ett proffs! 🙂
Jag har läst både för och emot just sulfater. Många menar att det torkar ut håret, men det är fel alltså? Jag har medvetet valt bort schampon med sulfater i då jag upplever mitt hår torrt och inte vill torka ut det ännu mer. Efter
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 23:07Åh, proffs! (H:)
Så vad säger du om Matrix smoothing serum som jag länkade till ovan? Jag har nämligen en känsla av att det är vattenlösligt...
Schampoo använder jag lite olika, dock inget frisörschampoo. Just nu står det något Panthene på badkarskante
Åh, proffs! (H:)
Så vad säger du om Matrix smoothing serum som jag länkade till ovan? Jag har nämligen en känsla av att det är vattenlösligt...
Schampoo använder jag lite olika, dock inget frisörschampoo. Just nu står det något Panthene på badkarskante
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 23:25Exempel på elitlöptjejer med långt hår:
BILD:http://www.sshs57.com/photos/JPEGS/10Oct2003/Oct11FireTrails50/FireTrails36.JPG
Ann Trason, en av världens bästa ultralöpare.BILD:http://www.runnerstribe.com/userfiles/hasay.jpg
Jordan Hasay, lovande ung mede
Exempel på elitlöptjejer med långt hår:
BILD:http://www.sshs57.com/photos/JPEGS/10Oct2003/Oct11FireTrails50/FireTrails36.JPG
Ann Trason, en av världens bästa ultralöpare.
BILD:http://www.runnerstribe.com/userfiles/hasay.jpg
Jordan Hasay, lovande ung mede
Quote from Elias Engqvist on 8 November 2010, 23:37Vet inte varför jag läser den här tråden egentligen men hårproffset ovan: Silikon är INTE, nånsin, vattenlösligt...
Markerar som ointressant nu, sorry...
/Relativt korthårig 🙂
Vet inte varför jag läser den här tråden egentligen men hårproffset ovan: Silikon är INTE, nånsin, vattenlösligt...
Markerar som ointressant nu, sorry...
/Relativt korthårig 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 08:24Jag är visserligen inte heller så långhårig - men mina barn är, och deras hår blir minst lika rent med en grundlig genomgång med coops blåvita balsam som med något extra koncentrerat och extra dyrt man absolut måste inhandla hos frisören. Men då sprayar j
Jag är visserligen inte heller så långhårig - men mina barn är, och deras hår blir minst lika rent med en grundlig genomgång med coops blåvita balsam som med något extra koncentrerat och extra dyrt man absolut måste inhandla hos frisören. Men då sprayar j
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 08:25Christer (som inte läser längre): det beror väl vad man blandar i mer än silikon? Så vissa rodukter med silikon i kan säkert vara vattenlösliga. Men i grunden har du ju rätt. Om jag nu ska gräva i den kemin jag har fått lära mig hittills...
Christer (som inte läser längre): det beror väl vad man blandar i mer än silikon? Så vissa rodukter med silikon i kan säkert vara vattenlösliga. Men i grunden har du ju rätt. Om jag nu ska gräva i den kemin jag har fått lära mig hittills...
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 08:27Robert: anekdoter och subjektivitet är väl bra bidrag! Det kan man inte googla fram så lätt (pga att man inte har någon källa man känner till), medans man här med tiden får en uppfattning om vem som verkar vettig och inte. Om man nu kan kalla triatleter v
Robert: anekdoter och subjektivitet är väl bra bidrag! Det kan man inte googla fram så lätt (pga att man inte har någon källa man känner till), medans man här med tiden får en uppfattning om vem som verkar vettig och inte. Om man nu kan kalla triatleter v
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 08:36Anna: Det får man välja själv! Vad jag däremot vet just i egenskap av halvseriös triatlet är att om jag använde schampoo efter *varje* träningspass skulle de stackars hårtestar jag ändå har må ännu sämre. Använder inte balsam jämt och ständigt heller utan
Anna: Det får man välja själv! Vad jag däremot vet just i egenskap av halvseriös triatlet är att om jag använde schampoo efter *varje* träningspass skulle de stackars hårtestar jag ändå har må ännu sämre. Använder inte balsam jämt och ständigt heller utan
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 08:39Robert: jag tränar också oftare än jag duschar. Två träningsdagar i veckan känns lite snålt annars.
Robert: jag tränar också oftare än jag duschar. Två träningsdagar i veckan känns lite snålt annars.