Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFrisyr för långhåriga löpare
You need to log in to create posts and topics.

Maria: OT är helt ok!

Jag kör med knut om jag simmar. Men så simmar jag varken länge (max 45min, sedan blir jag för uttråkad) eller hårt. Hår i ögonen stör jag mig inte på, jag har ju glasögon. men de borde finnas där eftersom lugghåren inte är långa nog

Maria, badmössa är grejen. Håller undan håret och man slipper att simglasögonens gummiband sliter sönder det.

Anna: Det är inte mitt beslut och absolut inte vad jag förespråkar men det är väldigt lättskött. 🙂

Absolut badmössa. Finns inga alternativ, annat än i absoluta nödfall och om man ska simma långsamt (typ avsim).

Jag har simmat med midjelångt hår i badmössa, så det går att få in rätt mycket i dem. Ett tips om du har långt och tjockt hår är att idka byte

BILD:http://www.theartofshaving.com/static/img/images6/products/310/68020.jpg

Badmössa är heltklart oslagbart 🙂

Sen trodde jag verkligen att alla tjejer använder balsam (iaf om man har långt hår), jag har nog aldrig träffa någon som inte gör det.

I´m in shock!

Inget balsam här inte (t+) vill du ha autogramm? 😉

Jag tror faktiskt på mitt silikon, och det gör uppenbarligen diverse frisörer också 😀 Men, får jag tråkigt någongång ska jag testa balsammetoden. Verkar spännande. Speciellt om man kan göra balsamet sj

Autogramm?! Menar du autograf, Anna? *förvirrad*

Eh, fel språk. *trött*

Autograf såklart.

Jag använder inte heller balsam fast efter denna tråden har jag bestämt mig för att bara använda balsam och se vad som händer. Spännande! 😀 😉