Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 11:52Bennu: det är en vanesak. Skulle jag börja tvätta håret dagligen skulle jag ha fett år rätt snart. Jag märker det under de varma sommarmånaderna, då jag tvättar håret lite oftare. Som det är nu så _skulle_ jag kunna vänta i nästan en vecka med att tvätta
Bennu: det är en vanesak. Skulle jag börja tvätta håret dagligen skulle jag ha fett år rätt snart. Jag märker det under de varma sommarmånaderna, då jag tvättar håret lite oftare. Som det är nu så _skulle_ jag kunna vänta i nästan en vecka med att tvätta
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 11:56Ja, har man dessutom mössa (och på det cykelhjälm) blir håret sunkigt redan efter bara en dag. Men klart... Är det inte lite koolt att gå runt med mössa på sig inomhus? Jag kan kanske byta klädstil och ha baggiga jeans som hänger över halva arslet också?
Ja, har man dessutom mössa (och på det cykelhjälm) blir håret sunkigt redan efter bara en dag. Men klart... Är det inte lite koolt att gå runt med mössa på sig inomhus? Jag kan kanske byta klädstil och ha baggiga jeans som hänger över halva arslet också?
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 12:021. cykla med pannband.
2.
BILD:http://dollydesign.blogg.se/images/2009/hattar_25412853.jpg😉
1. cykla med pannband.
2.
BILD:http://dollydesign.blogg.se/images/2009/hattar_25412853.jpg
😉
Quote from ellen olsson on 5 November 2010, 12:24Den klädseln kan nog göra succé på kontoret. 😀
Den klädseln kan nog göra succé på kontoret. 😀
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 12:57Ja, har jag den outfiten på jobbet, känner jag fler som kommer att ha svårt att koncentrera sig... Lite kallt på vintern dock. 😉
Ja, har jag den outfiten på jobbet, känner jag fler som kommer att ha svårt att koncentrera sig... Lite kallt på vintern dock. 😉
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 18:27Kan säga att det fungerar alldeles utmärkt att tvätta håret i enbart vatten och balsam. Det är ju en hel del ingredienser som INTE får finnas i balsamet. Finns en bra sida med mycket info om just detta.
www.lockig.se
Kan säga att det fungerar alldeles utmärkt att tvätta håret i enbart vatten och balsam. Det är ju en hel del ingredienser som INTE får finnas i balsamet. Finns en bra sida med mycket info om just detta.
Quote from Catharina Brattlin on 5 November 2010, 18:32Visst funkar det! 🙂
Jag tvättade med bara balsam under 7 månader i fjol, och har aldrig haft så fint hår som då. Mitt hår blir gärna frissigt i torr inomhusmiljö, och det slapp jag med balsammetoden. Funderar faktiskt på att börja vara konsekvent igen,
Visst funkar det! 🙂
Jag tvättade med bara balsam under 7 månader i fjol, och har aldrig haft så fint hår som då. Mitt hår blir gärna frissigt i torr inomhusmiljö, och det slapp jag med balsammetoden. Funderar faktiskt på att börja vara konsekvent igen,
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 21:42Annars kan man göra eget balsam. Skall göra det i helgen. Fördelen är att då vet man precis vad som är i det 🙂
Mitt hår mår också mycket bättre med balsammetoden. Visst det tar längre tid att tvätta håret men det är det värt.
Annars kan man göra eget balsam. Skall göra det i helgen. Fördelen är att då vet man precis vad som är i det 🙂
Mitt hår mår också mycket bättre med balsammetoden. Visst det tar längre tid att tvätta håret men det är det värt.
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 21:44Celos: intressant, hur gör man då? vill du dela med dig? 😉
Celos: intressant, hur gör man då? vill du dela med dig? 😉
Quote from Catharina Brattlin on 5 November 2010, 21:46Ja, jag vill också gärna veta hur man gör. 🙂
Ja, jag vill också gärna veta hur man gör. 🙂