Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 21:49+1 🙂
+1 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 06:13Jag har inte provat detta recept men jag lovar att återkomma med hur det blev.
Om man nu inte vill använda balsammetoden så är det mycket lätt att göra eget schampoo, tar ca 10 min. En viktig ingrediens är olivåterfettning. Det gör att håret går lätt att
Jag har inte provat detta recept men jag lovar att återkomma med hur det blev.
Om man nu inte vill använda balsammetoden så är det mycket lätt att göra eget schampoo, tar ca 10 min. En viktig ingrediens är olivåterfettning. Det gör att håret går lätt att
Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 06:47Celos: Jag provade det där konceptet på lockig-sidan, men efter 4 månader gav jag upp för mitt hår såg verkligen för *£@$€#*-igt ut! 🙁
Jag är annars en sån där som bara tvättar håret var tredje dag för annars blir håret risigt eller fettigt (lite beroe
Celos: Jag provade det där konceptet på lockig-sidan, men efter 4 månader gav jag upp för mitt hår såg verkligen för *£@$€#*-igt ut! 🙁
Jag är annars en sån där som bara tvättar håret var tredje dag för annars blir håret risigt eller fettigt (lite beroe
Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 13:05Jessie: Det tog tid för mig också att hitta ett balsam som fungerade med mitt hår. Jag fastnade till slut för Klippotekets balsam i grå flaska.
Jessie: Det tog tid för mig också att hitta ett balsam som fungerade med mitt hår. Jag fastnade till slut för Klippotekets balsam i grå flaska.
Quote from Christer Heinbäck on 7 November 2010, 18:46Läs mer om balsammetoden på www.lockig.se (t+)
Edit: Borde läst hela tråden. 🙂 Celos hann före.
Läs mer om balsammetoden på http://www.lockig.se (t+)
Edit: Borde läst hela tråden. 🙂 Celos hann före.
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 20:51Repetition är ju bra säger de! 😉 Ska läsa, när jag får lite tid över. Vilket år som helst nu. 😀
Repetition är ju bra säger de! 😉 Ska läsa, när jag får lite tid över. Vilket år som helst nu. 😀
Quote from ellen olsson on 7 November 2010, 20:54Repetition är inlärningens moder. 🙂
Repetition är inlärningens moder. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 20:57Hm Fredrik. Vad gör du egentligen in denna tråden?! 😉
Hm Fredrik. Vad gör du egentligen in denna tråden?! 😉
Quote from ellen olsson on 7 November 2010, 21:00Föregår med gott exempel? 😉
Föregår med gott exempel? 😉
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 21:01Får jag gå lite off-topic? Jag skulle vilja ha bra förslag på frisyr för rejält långhåriga simmare! Fläta funkar sådär, den åker gärna fram o är i vägen, och lugg-håret åker gärna ner i ögonen, så jag har alltid små fåniga hårspännen. Är det badmössa som
Får jag gå lite off-topic? Jag skulle vilja ha bra förslag på frisyr för rejält långhåriga simmare! Fläta funkar sådär, den åker gärna fram o är i vägen, och lugg-håret åker gärna ner i ögonen, så jag har alltid små fåniga hårspännen. Är det badmössa som