Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 08:07Du kan testa två inbakade flätor. Flera av de med halvlångt-långt hår på firskis där jag tränar kör med det. Jag vill gärna ha det men fixar bara att göra EN inbakad fläta! (måste öva!)
Om jag gör en vanlig fläta tycker jag att det är bäst att först göra
Du kan testa två inbakade flätor. Flera av de med halvlångt-långt hår på firskis där jag tränar kör med det. Jag vill gärna ha det men fixar bara att göra EN inbakad fläta! (måste öva!)
Om jag gör en vanlig fläta tycker jag att det är bäst att först göra
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 08:18Jag som är överlycklig när mitt hår är tillräckligt långt för att med mycket vilja och hårspännen kunna sättas upp överhuvudtaget. Det som bäst fäster mina korta hårstrån är två små råttsvansar där bak. Nu är det nog tillräckligt långt för att gå att saml
Jag som är överlycklig när mitt hår är tillräckligt långt för att med mycket vilja och hårspännen kunna sättas upp överhuvudtaget. Det som bäst fäster mina korta hårstrån är två små råttsvansar där bak. Nu är det nog tillräckligt långt för att gå att saml
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 09:48*markerar som ointressant* 😉
*markerar som ointressant* 😉
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 09:52Åh, har Fredrik klippt sig nu? 😉
Åh, har Fredrik klippt sig nu? 😉
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 09:56Haha, nej det har han inte. 😀 Tror att jag har klippt mig tre eller fyra gånger sedan vi träffades (och en gång till blir det nästa vecka). Fredrik har hunnit med ett frisörbesök så han borde nog snarare hårdbevaka den här tråden för tips på hur han ska
Haha, nej det har han inte. 😀 Tror att jag har klippt mig tre eller fyra gånger sedan vi träffades (och en gång till blir det nästa vecka). Fredrik har hunnit med ett frisörbesök så han borde nog snarare hårdbevaka den här tråden för tips på hur han ska
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 10:05Lustigt nog följer jag den här tråden med nyfikenhet och då har jag ändå hjälpt håravfallet med hyvel sedan 12 år...
Lustigt nog följer jag den här tråden med nyfikenhet och då har jag ändå hjälpt håravfallet med hyvel sedan 12 år...
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 10:08Elin: Haha! (t+) Du får väl dela med dig av tipsen du får här till honom sen då. Personligen vågar jag inte borsta håret längre, för jag håller på att tappa allt mitt hår (p.g.a stress misstänker jag). Fortsätter det såhär har jag snart inget hår kvar...
Elin: Haha! (t+) Du får väl dela med dig av tipsen du får här till honom sen då. Personligen vågar jag inte borsta håret längre, för jag håller på att tappa allt mitt hår (p.g.a stress misstänker jag). Fortsätter det såhär har jag snart inget hår kvar...
Quote from Christer Heinbäck on 1 November 2010, 10:10Jag kör med en eller två inbakade flätor. Oftast en buff som går under flätan/flätorna. Den samlar upp svetten och håller små, kortare hårstrån undan från ansiktet. Den gör också att hörlurarna sitter bra på plats men det är en annan diskussion 🙂
Jag s
Jag kör med en eller två inbakade flätor. Oftast en buff som går under flätan/flätorna. Den samlar upp svetten och håller små, kortare hårstrån undan från ansiktet. Den gör också att hörlurarna sitter bra på plats men det är en annan diskussion 🙂
Jag s
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 10:24Jag kör nästan uteslutande med hästsvans som jag varierar höjden på. Oftast försöker jag sätta den högt, så sitter den stadigt, eller precis över nackhöjd. Knut kan också funka, antingen högt upp eller precis över nackhöjd. Jag har tjockt hår, till strax
Jag kör nästan uteslutande med hästsvans som jag varierar höjden på. Oftast försöker jag sätta den högt, så sitter den stadigt, eller precis över nackhöjd. Knut kan också funka, antingen högt upp eller precis över nackhöjd. Jag har tjockt hår, till strax
Quote from Magnus Gelang on 1 November 2010, 10:49Vad avundsjuk (men inte missunnsam) jag blir när jag läser om alla som har långt tjock hår,,,,vill också ha det ju. Men min kvalité på håret sänktes (försvann) när jag hade fått barnen och vi var i en period av mycket mental stress och håret har aldrig åt
Vad avundsjuk (men inte missunnsam) jag blir när jag läser om alla som har långt tjock hår,,,,vill också ha det ju. Men min kvalité på håret sänktes (försvann) när jag hade fått barnen och vi var i en period av mycket mental stress och håret har aldrig åt