Quote from Jan Lundquist on 1 November 2010, 10:50Flätor (gärna inbakade) är oslagbara hårkontrollerare under alla former av aktiviteter. Skonsamt är det också!
Flätor (gärna inbakade) är oslagbara hårkontrollerare under alla former av aktiviteter. Skonsamt är det också!
Quote from Tobias Barkman on 1 November 2010, 19:32Jag har gärna flätor när jag cyklar, men klarar inte av att ha det när jag springer eftersom hårsnoddens studsande mot ryggen/nacken stör mig något fruktansvärt! Vid löpning kör jag istället på hästsvans med dubbla hårsnoddar (stabilast så, annars kasar h
Jag har gärna flätor när jag cyklar, men klarar inte av att ha det när jag springer eftersom hårsnoddens studsande mot ryggen/nacken stör mig något fruktansvärt! Vid löpning kör jag istället på hästsvans med dubbla hårsnoddar (stabilast så, annars kasar h
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:31Hejsan!
Slank in på den här tråden och insåg vilken tur jag har som har kort hår. Jag som knappt klarar av att ha ett pannband på mig. Kepa får man tvinga på sig. Luva går bra, men är inte så smart om det är +25 ute 🙂Hejsvejs!
Hejsan!
Slank in på den här tråden och insåg vilken tur jag har som har kort hår. Jag som knappt klarar av att ha ett pannband på mig. Kepa får man tvinga på sig. Luva går bra, men är inte så smart om det är +25 ute 🙂
Hejsvejs!
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:44Har i princip alltid hästvans, oavsett om jag springer eller inte. Håret går ner till höfterna ungefär.
Har i princip alltid hästvans, oavsett om jag springer eller inte. Håret går ner till höfterna ungefär.
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:51Jag är nu officiellt grööön av avund på er som KAN fläta inbakat på er själva! Hur gööör man?!? *lyckas aldrig*
Jag är nu officiellt grööön av avund på er som KAN fläta inbakat på er själva! Hur gööör man?!? *lyckas aldrig*
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:53hrm.... jag har ju ljugit lite. jag kan inte heller fläta inbakat, jag kan bara fläta utbakat (H) det kanske är mitt problem faktiskt?
Och hur jag gör? Jag såg en tjej som gjorde det för 15(?) år sedan hos min dåvarande frisör. Och då gick jag hem och te
hrm.... jag har ju ljugit lite. jag kan inte heller fläta inbakat, jag kan bara fläta utbakat (H) det kanske är mitt problem faktiskt?
Och hur jag gör? Jag såg en tjej som gjorde det för 15(?) år sedan hos min dåvarande frisör. Och då gick jag hem och te
Quote from Magnus Gelang on 1 November 2010, 22:20Jessie: Jag tillhör dem som bara kan göra inbakat på mig själv,,,på andra blir det aldrig bra 🙂
Jessie: Jag tillhör dem som bara kan göra inbakat på mig själv,,,på andra blir det aldrig bra 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 22:36Jag kör också med en inbakad fläta, för med vanlig hästsvans får jag knutor och trassligt hår. Har dock aldrig varit med om knutor med inbakad fläta.
Konsten att göra inbakad fläta lärde mig jag mig av mamma. Först genom att sätta upp hennes hår och efte
Jag kör också med en inbakad fläta, för med vanlig hästsvans får jag knutor och trassligt hår. Har dock aldrig varit med om knutor med inbakad fläta.
Konsten att göra inbakad fläta lärde mig jag mig av mamma. Först genom att sätta upp hennes hår och efte
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 22:41Men vad i h-e är det för skillnad mellan in- reps utbakad fläta? Hur skall jag kunna gå vidare utan att få SVAR? Säger ni fläta tänker jag bara på kanelbullsprinsessan, finns det annat?
Men vad i h-e är det för skillnad mellan in- reps utbakad fläta? Hur skall jag kunna gå vidare utan att få SVAR? Säger ni fläta tänker jag bara på kanelbullsprinsessan, finns det annat?
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2010, 22:51Inbakad fläta är (tror jag och som jag själv gör den på mig) när man flätar inåt mitten på bakhuvudet, och utbakad flätar man således utåt sidorna.
Med reservation för att jag inte verkar ha en susning. 😉
Inbakad fläta är (tror jag och som jag själv gör den på mig) när man flätar inåt mitten på bakhuvudet, och utbakad flätar man således utåt sidorna.
Med reservation för att jag inte verkar ha en susning. 😉