Quote from Guest on 28 December 2010, 16:18Hej! Nån som har problem att man blir svinkall om magen nuförtiden när man springer ute. Min mage blir iskall, gör svinont och sen får jag såna kyleksem. Finns det nån undertröja eller så utan ärmar man kan kanske ta till med. Eller en halsduk för magen?
Hej! Nån som har problem att man blir svinkall om magen nuförtiden när man springer ute. Min mage blir iskall, gör svinont och sen får jag såna kyleksem. Finns det nån undertröja eller så utan ärmar man kan kanske ta till med. Eller en halsduk för magen?
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:28Ett lager till bara?
Ett lager till bara?
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:30Har samma problem men ingen lösning tyvärr. Eller för mig vet jag att får jag bort bukfetman så kommer det bli mindre kallt:-)
Har samma problem men ingen lösning tyvärr. Eller för mig vet jag att får jag bort bukfetman så kommer det bli mindre kallt:-)
Quote from Catharina Brattlin on 28 December 2010, 16:48Som Peter säger. Lager-på-lager-principen.
Nu, när det är så kallt, har jag allt som oftast underställströja, långärmad funktionströja, tunn fleecetröja OCH vindjacka på mig. Plus reflexväst. Funkar perfekt! 🙂
Som Peter säger. Lager-på-lager-principen.
Nu, när det är så kallt, har jag allt som oftast underställströja, långärmad funktionströja, tunn fleecetröja OCH vindjacka på mig. Plus reflexväst. Funkar perfekt! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:58Ett gammalt patenttips: tidningspapper.
Edit: Ett stycke tomrum adderat efter påpekande från korret.
Ett gammalt patenttips: tidningspapper.
Edit: Ett stycke tomrum adderat efter påpekande från korret.
Quote from Håkan Öhling on 28 December 2010, 17:07Vad har du på dig ytterst? Jag har en jätteskön "tjock" vindtät jacka, så jag är varm ute från första stund.
Vad har du på dig ytterst? Jag har en jätteskön "tjock" vindtät jacka, så jag är varm ute från första stund.
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:09Försök hitta ett underställ som är vindtätt på framsidan. Jag har vindtäta kalsonger och det gör stor skillnad.
Försök hitta ett underställ som är vindtätt på framsidan. Jag har vindtäta kalsonger och det gör stor skillnad.
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:12Räcker det inte med vindtäta brallor?
Räcker det inte med vindtäta brallor?
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:30tack för svaren.
Lager på lager e ju bra men jag blir jättevarm över hela kroppen förutom magen. Kan inte ha långärmade underställ utan kör mest med
t-shirt i "träningsmatrial, sånt silkigt.." och en löparjacka över. Såg att Falke har en undertröja (kort
tack för svaren.
Lager på lager e ju bra men jag blir jättevarm över hela kroppen förutom magen. Kan inte ha långärmade underställ utan kör mest med
t-shirt i "träningsmatrial, sånt silkigt.." och en löparjacka över. Såg att Falke har en undertröja (kort
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:35Som jag sa, testa tidningspapper. Kostar inget att prova. Vi är många som har provat och är sålda på det.
Som jag sa, testa tidningspapper. Kostar inget att prova. Vi är många som har provat och är sålda på det.