Quote from Funbeat user on 29 December 2010, 23:09Jag köpte mina på Femmans sport i Nordstan i Göteborg. Tror jag. Ett par år sen. Men de ska väl finnas överallt? Men om de hjälper mot kall mage vet jag inte.
Jag köpte mina på Femmans sport i Nordstan i Göteborg. Tror jag. Ett par år sen. Men de ska väl finnas överallt? Men om de hjälper mot kall mage vet jag inte.
Quote from Funbeat user on 29 December 2010, 23:38Någon som har idé om vart man får tag på det i sthlm?
Någon som har idé om vart man får tag på det i sthlm?
Quote from ellen olsson on 29 December 2010, 23:52Jag skulle bli förvånad om de inte har dem på t.ex. Runners Store. Stadium och Intersport borde också ha dem.
Jag skulle bli förvånad om de inte har dem på t.ex. Runners Store. Stadium och Intersport borde också ha dem.
Quote from Elias Engqvist on 29 December 2010, 23:53Tillomed Löplabbet kanske!
Tillomed Löplabbet kanske!
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 06:05Ang. windstopper-tröja: söker man via nätet har varken Stadium, Intersport, Team Sportia eller Löpplabbet till någerdera könet.
Ang. windstopper-tröja: söker man via nätet har varken Stadium, Intersport, Team Sportia eller Löpplabbet till någerdera könet.
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 09:18varför inte köpa lite fleecetyg som du syr ihop till en tub, alternativ syr kardborreband, och drar över magen?
varför inte köpa lite fleecetyg som du syr ihop till en tub, alternativ syr kardborreband, och drar över magen?
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 13:14Har du vägarna förbi en välsorterad cykelbutik då kan du köpa sk. plagg1 med vindstopper funktion.
Har du vägarna förbi en välsorterad cykelbutik då kan du köpa sk. plagg1 med vindstopper funktion.
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 16:43Verkar som om Cykelcity har.
Verkar som om Cykelcity har.
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 19:27Jo, såg också att cykelcity har, för män... alltid samma sak med cyklingen. alla bra prylar är alltid anassade till män! Suck...
Jo, såg också att cykelcity har, för män... alltid samma sak med cyklingen. alla bra prylar är alltid anassade till män! Suck...
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 19:42Kortärmad finns i damstorlek hos Cykelcity. Sök på dam och tröjor.
Edit: damstorlek
Kortärmad finns i damstorlek hos Cykelcity. Sök på dam och tröjor.
Edit: damstorlek