Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFryser om magen
You need to log in to create posts and topics.

Hm.. jag hittade en sida som sade att windstopper varianten av tröjan är en unisex modell, så efter helgerna blir det nog ett stopp vid cykelcity!

Jag har kört Mikael Forsströms förslag några gånger. Det bästa med tidning är att man kan dra ut en morgon när det är lite kallt och när man blivit varm och solen börjar värma (den gör faktiskt det på våren men det är svårt att komma ihåg just nu) kan man

Syftningsfelet bjuder jag på.

Dagens tips från Mats Dänsel; på långpasset idag plockade han en bunt servetter från McD och stoppade in på väl valda platser framtill under tröjan. Mage, bröst, armveck mm. Isolerar bra, billigt.

Jag bara älskar sånt! Visst har jag Windstopperprylar både högt och lågt men det värmer lite extra när man inser att man inte måste ha alla high-tech-grejer för att kunna springa.

En fråga ang papper.

Blir inte pappret blött och geggigt av svetten och blir kallt istället? *nyfniken*

Idag sprang jag i -5 med bara en funktionströja och vindjacka på mig. Funktionströjan var blöt av svett framtill på magen och tänker mig att samma sa

Det fina är att man kan ha precis så lite tidningspapper precis där det blir kallt och slippa en hel tröja till med windstopper fram. De gånger jag använt det har jag stoppat det mellan två lager så några dödsannostatueringar har det inte blivit 😉

Ja, det var ju just dödsannonserna jag ville slippa se tryckta på magen. (#) 😉

OK, jag skulle slippa min vindjacka då menar Du? För nåt annat än en vanlig funktionströja har jag inte på mig för tillfället. Och ändå svettas jag så...

I princip ja. Men du får se till att ta serierna 🙂

Polarn o Pyret har haft såna magtuber, som eg är till för gravida (så de ska kunna ha sina vanliga byxor och tröjor.)
Vet att även Lundmyr of sweden har såna.
Men eg skulle du behöva ha en sån tub i ull.

http://www.woolpower.se/se/asp/produkter_4_9512.a