Quote from Guest on 13 February 2010, 03:47Är det någon skillnad mot att jogga när man är full o när man är nykter?
Ex. idag när man varit ute så när man skulle hem så va de typ 5km hem så jag joggade hem(ganska vingligt men gick iaf). Är det någon nackdel o göra det så det varit bättre o gå eller
Är det någon skillnad mot att jogga när man är full o när man är nykter?
Ex. idag när man varit ute så när man skulle hem så va de typ 5km hem så jag joggade hem(ganska vingligt men gick iaf). Är det någon nackdel o göra det så det varit bättre o gå eller
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 03:57lär ju vara rätt dåligt
lär ju vara rätt dåligt
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 08:26Risken att du drumlar till det och faller och skadar dig är väl till att börja med en aning större?
Risken att du drumlar till det och faller och skadar dig är väl till att börja med en aning större?
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 08:47Jag springer ofta på fyllan, man kommer fram till sängen fortare. För mig är det bra, för andra är det säkert dåligt om hemsläpet inte orkar med i samma fart.
Jag springer ofta på fyllan, man kommer fram till sängen fortare. För mig är det bra, för andra är det säkert dåligt om hemsläpet inte orkar med i samma fart.
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 09:42LOL
LOL
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 09:521. Levern är upptagen med att bryta ner alkohol, vilket kräver
energi (tas från glykogendepåerna), och då får inte musklerna tillräckligt och blodsockret sjunker.
2. Alkoholen medför att blodcirkulationen i huden ökar, mindre blod till musklerna.
3. Alko
1. Levern är upptagen med att bryta ner alkohol, vilket kräver
energi (tas från glykogendepåerna), och då får inte musklerna tillräckligt och blodsockret sjunker.
2. Alkoholen medför att blodcirkulationen i huden ökar, mindre blod till musklerna.
3. Alko
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 11:36Risken för att springa vilse ökar.....
Risken för att springa vilse ökar.....
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 11:53Hehe, springa onykter...
Hehe, springa onykter...
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 17:59Dansa onykter här ju hänt vid ett antal tillfällen...
Dansa onykter här ju hänt vid ett antal tillfällen...
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 18:05Dansgolvet är till för dem som inte har råd att supa i baren. 😉
Dansgolvet är till för dem som inte har råd att supa i baren. 😉