Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningfull vs nykter?
You need to log in to create posts and topics.

Att kröka och träna känns rätt trist, man känner sig ju inte så där på hugget när man ska ut och löpträna. För mig som tyvärr drack för mycket redan i ungdomens dagar har det löst sig själv men visst går det att springa även berusad. Jag har ett minne frå

jag springer ofta(eller kanske snarare en hög procentandel av de gånger jag faktiskt är på krogen) hem pga av att det är tråkigt och tar lång tid att gå... Kan knappast vara skadligt?

Vad du än gör så spring inte hem med barnvagn: http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/robertaschberg/article253290.ab

(Till saken hör att Per Bill friades i tingsrätten)

Här kommer en berättelse till.

Jag bor ca 1 mil utanför centrum och under en utekväll blev jag alldeles för full. Bestämde mig därför av en konstig anledning att jogga hem. Efter att jag sprungit 5km och är helt slut kommer plötsligt bussen förbi varav j

Ha ha, helt underbart 🙂

Han borde bjudit på resan (t+)

Jag och en kamrat blev utsatta för påtryckningar att testa springa på Studenternas IP här i Uppsala under en ruslycklig natt. I experimentet ingick att vi fick varsin snus som vi skulle suga på före och under löpningen.

Några direkta slutsatser lyckades