Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 19:07Jag sprang en gång med ett glas rödvin i magen och hade konstant sura uppstötningar i de få kilometrarna det gällde... det gör jag inte igen, bläää.
Jag sprang en gång med ett glas rödvin i magen och hade konstant sura uppstötningar i de få kilometrarna det gällde... det gör jag inte igen, bläää.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 19:09Nu ger jag mig ut på hal is igen.
Om man tillhör dem som springer spänt skulle då inte ett glas göra att man slappnar av.
Det finns snart 9 miljoner ( vi är ca. 9 miljoner svenskar ) tips om hur att bli bra löpare.
Två tips är alla överens om:
1. Sprin
Nu ger jag mig ut på hal is igen.
Om man tillhör dem som springer spänt skulle då inte ett glas göra att man slappnar av.
Det finns snart 9 miljoner ( vi är ca. 9 miljoner svenskar ) tips om hur att bli bra löpare.
Två tips är alla överens om:
1. Sprin
Quote from ellen olsson on 14 February 2010, 19:10Imorgon kan ni anmäla er till Marathon du Médoc.
Imorgon kan ni anmäla er till Marathon du Médoc.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 19:15"Le plus longue marathon du monde."
Där har jag varit två gånger.
Borde åkt dit fler gånger.Det mest gemytliga marathonloppet på denna jord.
Varning!
Inget vin förrän efter 1.5 km.;)
"Le plus longue marathon du monde."
Där har jag varit två gånger.
Borde åkt dit fler gånger.
Det mest gemytliga marathonloppet på denna jord.
Varning!
Inget vin förrän efter 1.5 km.;)
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 19:20KG: ca 9.3 läste jag igår 😉
KG: ca 9.3 läste jag igår 😉
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 19:50Jag hör för många dåliga ursäkter för att avstå träning. Att man druckit ett glas vin eller en öl till maten hör till de vanligare.
Den som inte spottar i glaset men är klok nog att komma igång med träning och göra det till en vana belönas ofta med att
Jag hör för många dåliga ursäkter för att avstå träning. Att man druckit ett glas vin eller en öl till maten hör till de vanligare.
Den som inte spottar i glaset men är klok nog att komma igång med träning och göra det till en vana belönas ofta med att
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 21:13Så länge man inte tar flaskan med sig på löpturen, så är väl allt game antar jag. Att ignorera det påbudet kan sluta blött och rött.
Så länge man inte tar flaskan med sig på löpturen, så är väl allt game antar jag. Att ignorera det påbudet kan sluta blött och rött.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 21:24Mina kompisar blev lätt förvirrade när vi en kväll fick besök av farsgubben min, han stannade till en stund och drack en öl. När den var slut tackade han för sig och sprang vidare på sin runda. Sportdryck?
Mina kompisar blev lätt förvirrade när vi en kväll fick besök av farsgubben min, han stannade till en stund och drack en öl. När den var slut tackade han för sig och sprang vidare på sin runda. Sportdryck?
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 22:34Håller med Mikael. Man orkar inte hålla på o dricka lika mkt om man tränar hårt. Det blir definitivt självreglerande.
Håller med Mikael. Man orkar inte hålla på o dricka lika mkt om man tränar hårt. Det blir definitivt självreglerande.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 23:45Så man drar ned på träningen?
Så man drar ned på träningen?