Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 18:38Baren är för dem som inte vågar dansa... och gamla 😛
Baren är för dem som inte vågar dansa... och gamla 😛
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 18:39Och de som blivit törstiga av all dans 🙂
Och de som blivit törstiga av all dans 🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 18:48Fler med alkoholproblem borde hålla sig hemma om de inte ens kan dansa.
Fler med alkoholproblem borde hålla sig hemma om de inte ens kan dansa.
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 19:50Har t.o.m ett namn: "Hashing". Verkar seriöst. Organiserad verksamhet jag skulle kunna tänka mig delta i.
http://www.hashnyc.com/
Har t.o.m ett namn: "Hashing". Verkar seriöst. Organiserad verksamhet jag skulle kunna tänka mig delta i.
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 22:28Har sett hashlöpare flera gånger här i Göteborg, men de verkade inte berusade. Åtminstone *tror* jag att det vita pulvret de använde var mjöl...
Har sett hashlöpare flera gånger här i Göteborg, men de verkade inte berusade. Åtminstone *tror* jag att det vita pulvret de använde var mjöl...
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 23:32Sen finns det ju "beer miles" också, http://www.beermile.com/faq.beer#rules. Då krävs det nog magsyraträning också...
Sen finns det ju "beer miles" också, http://www.beermile.com/faq.beer#rules. Då krävs det nog magsyraträning också...
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 11:26Underbar tråd, skönt med omväxling från moralkakskastandet
Jag kan dela med mig kort om en alkoholrelaterad motionsupplevelse på Visingsö för några år sedan. Var där med nyblivna sambon för att introduceras för hennes vänner på midsommar. Vi gjorde det m
Underbar tråd, skönt med omväxling från moralkakskastandet
Jag kan dela med mig kort om en alkoholrelaterad motionsupplevelse på Visingsö för några år sedan. Var där med nyblivna sambon för att introduceras för hennes vänner på midsommar. Vi gjorde det m
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 14:56För många av oss är löpningen en livsstil och är man van att springa så tror jag inte ett glas vin/öl är till så stor skada för löparen om det är ett lugnt, lätt och kort pass. Jag har själv gjort det vid några tillfällen och det har inte varit några prob
För många av oss är löpningen en livsstil och är man van att springa så tror jag inte ett glas vin/öl är till så stor skada för löparen om det är ett lugnt, lätt och kort pass. Jag har själv gjort det vid några tillfällen och det har inte varit några prob
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 14:57Min insats i den här diskussionen är att jag springer helst inte till hållplatsen när jag är nykter.
Min insats i den här diskussionen är att jag springer helst inte till hållplatsen när jag är nykter.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 18:52Rackarns, jag som brukar hoppa vinet till fredagsmiddagen pga det förestående kvällspasset...
Rackarns, jag som brukar hoppa vinet till fredagsmiddagen pga det förestående kvällspasset...