Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningfull vs nykter?
You need to log in to create posts and topics.

Baren är för dem som inte vågar dansa... och gamla 😛

Och de som blivit törstiga av all dans 🙂

Fler med alkoholproblem borde hålla sig hemma om de inte ens kan dansa.

Har t.o.m ett namn: "Hashing". Verkar seriöst. Organiserad verksamhet jag skulle kunna tänka mig delta i.

Home

Har sett hashlöpare flera gånger här i Göteborg, men de verkade inte berusade. Åtminstone *tror* jag att det vita pulvret de använde var mjöl...

Sen finns det ju "beer miles" också, http://www.beermile.com/faq.beer#rules. Då krävs det nog magsyraträning också...

Underbar tråd, skönt med omväxling från moralkakskastandet

Jag kan dela med mig kort om en alkoholrelaterad motionsupplevelse på Visingsö för några år sedan. Var där med nyblivna sambon för att introduceras för hennes vänner på midsommar. Vi gjorde det m

För många av oss är löpningen en livsstil och är man van att springa så tror jag inte ett glas vin/öl är till så stor skada för löparen om det är ett lugnt, lätt och kort pass. Jag har själv gjort det vid några tillfällen och det har inte varit några prob

Min insats i den här diskussionen är att jag springer helst inte till hållplatsen när jag är nykter.

Rackarns, jag som brukar hoppa vinet till fredagsmiddagen pga det förestående kvällspasset...