Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kul! Den här har man väntat på. Ska laddas och testas.

Vad roligt! Vill ut och testa på en gång! Fast först ska jag sova.

Har precis laddat ner den! Ska bli kul att testa den!

Haha, ja första testet sög ju. Testade logga en cykelrunda men när jag skulle stoppa inspelningen så "upphörde Funbeat att svara" och stängdes ner och med det försvann rundan. Stabilt.

Kul! Men tyvärr funkade det inte så bra att spela in ett pass - jag tog en promenad på drygt två kilometer, när jag kom tillbaka hem var inspelningen till synes fortfarande igång, men passet hade bara registrerats de första 300 meterna?

Jättebra app.

När man registrerar kommentarer vore det bra om tangentbordet kom upp i läget där det hjälper till med ordförslag och inte i läget där det bara registrerar tecken för tecken.

- p -

Kul! Det skall bli spännande att se dom kommande uppgraderingarna. Längtar redan.

Mitt första test blev tyvärr också misslyckat. Den loggade till 0.66km sen var det bara tiden som rullade på (och jag såklart). Den får en chans till..

provade i dag fungerade utan problem

Jag hade hoppats att den skulle prata lite mer. När jag ska logag en runda med gps så säger den lite i början och slutet. Men jag hade hoppats att hon skulle ropa ut kilometermarkeringar. Eller har jag missat nån inställning eller är det en bugg?

Annars