Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Du kan ställa in efter hur lång sträcka du vill att rösten ska tala om din sträcka och hastighet.

Testade för första gången idag. Appen visade 3 km kortare sträcka än min Garmin gps och sen kraschade appen när jag skulle stoppa rundan.

Ett tips till dem av er som har problem med appen är att ge lite mer information - både så exakt som möjligt vad som hände och information om telefonen ni kör appen på. Telefon, Android version etc. Då har Olle med kollegor större chans att kunna återuppr

Testade appen i går. Sprang en 11km runda och hade ställt in autovarv på 1km plus röstcoach. Upptäckte en liten bugg dock; Min accumulerade tid och kmtid vart densamma under hela resan. När coachen läste upp min tid så läste hon upp samma tid två gånger.

Så då har även jag provkört appen med min SE Xperia mini. Ställde in auto-varv på 200 meter för att få många mellantider på min korta tur. Appen funkade bra men jag gillade inte röstcoachen, hon pratade för långsamt och för tyst. Annars tycker jag att det

Klockren! (t+)

Jag försökte köra appen i bakgrunden på min Galaxy Mini ,för att kunna lyssna på radion samtidigt, men då hade jag stängt av den? Går den inte att köra i bakgrunden?

Jag använde enbart appen under min träningsrunda med hästen och den funkar klockrent då,

Testade i dag på min SE xperia X10 Mini. Funkade väl bra men rundan som vanligtvis är runt 7 km blev helt plötsligt en km längre, varför blev det så? Kollade rundan och den ser ok ut men ändå har sträckan blivit fel.

För övrigt funkade det fint att lyssn

Är 7km mätt på något säkert sätt då?

Rundan blir alltid ca 7 km varje gång jag kör med runkeeper och jag har ritat upp rundan manuellt i ett program jag hittade på nätet, även då är det ca 7 km. Och sen så promenerar jag inte i 8 km i timmen, och rundan tog i dag ganska exakt 60 minuter.

M