Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 10:22Tillägg: Du kan också klicka/tappa på en av de mindre sifferfälten. Du får du upp en lista med andra fält du kan visa där. Välj GPS. Då kommer du kunna se vilken noggrannhet GPS-en har hittat.
Tillägg: Du kan också klicka/tappa på en av de mindre sifferfälten. Du får du upp en lista med andra fält du kan visa där. Välj GPS. Då kommer du kunna se vilken noggrannhet GPS-en har hittat.
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 11:40Jag testade att spela in min runda med denna trevliga lilla app och det fungerar bra. Anledningen till att jag testade var för att min garmin var dåligt laddad och då drar gps:en mycket kräm så det blev en combo med app och garmin.
Problemet:
Jag sparade
Jag testade att spela in min runda med denna trevliga lilla app och det fungerar bra. Anledningen till att jag testade var för att min garmin var dåligt laddad och då drar gps:en mycket kräm så det blev en combo med app och garmin.
Problemet:
Jag sparade
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 12:55Mycket bra app! Hade dock problem med röstcoachen som inte talade (mer än vid start/stopp). Stannade efter någon km och ändrade till Autovarv 1 km, men det hjälpte inte. Skulle jag startat om kanske? Eller var volymen så låg att det inte hördes, som en an
Mycket bra app! Hade dock problem med röstcoachen som inte talade (mer än vid start/stopp). Stannade efter någon km och ändrade till Autovarv 1 km, men det hjälpte inte. Skulle jag startat om kanske? Eller var volymen så låg att det inte hördes, som en an
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 15:02Jag har problem med att ha den i bakgrunden, ens bara om jag låser skärmen verkar det. Den har konsekvent dött efter en tid varje gång för mig. Det är slumpvis hur lång tid, det har varierat mellan ca 10 och 30 minuter. En gissning är att den lägger av nä
Jag har problem med att ha den i bakgrunden, ens bara om jag låser skärmen verkar det. Den har konsekvent dött efter en tid varje gång för mig. Det är slumpvis hur lång tid, det har varierat mellan ca 10 och 30 minuter. En gissning är att den lägger av nä
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 15:07Fredrik, kan du relatera stoppet till att du fått ett inkommande samtal eller SMS? Det var ett fel jag hade under beta-testningen och som jag inte hunnit testa nu med den släppta versionen av appen.
Fredrik, kan du relatera stoppet till att du fått ett inkommande samtal eller SMS? Det var ett fel jag hade under beta-testningen och som jag inte hunnit testa nu med den släppta versionen av appen.
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 15:23Nej, egentligen inte, även om det har hänt även i sådana fall. Det förefaller kopplat till att _något_ händer, men det kan vara i stort sett vad som helst, vilket stämmer ganska bra med Androids processhantering.
Efter att ha ägnat en kvart åt att läsa p
Nej, egentligen inte, även om det har hänt även i sådana fall. Det förefaller kopplat till att _något_ händer, men det kan vara i stort sett vad som helst, vilket stämmer ganska bra med Androids processhantering.
Efter att ha ägnat en kvart åt att läsa p
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 15:32Precis det tänkte jag också efter att ha använt den första gången! (t+) Jag har velat att lyssna på musik i mobilen samtidigt som jag använder appen, det funkar visserligen om man sätter igång musiken SEN appen, men då kan man inte byta låt undertiden man
Precis det tänkte jag också efter att ha använt den första gången! (t+) Jag har velat att lyssna på musik i mobilen samtidigt som jag använder appen, det funkar visserligen om man sätter igång musiken SEN appen, men då kan man inte byta låt undertiden man
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 16:40Ja, grovt sett fungerar det enligt först in, först ut, dvs att om du startar fb-appen sist är det lägre risk att det är den som skjuts ihjäl när telefonen behöver göra något annat.
Men som sagt, foreground services lämnar android till användaren att hant
Ja, grovt sett fungerar det enligt först in, först ut, dvs att om du startar fb-appen sist är det lägre risk att det är den som skjuts ihjäl när telefonen behöver göra något annat.
Men som sagt, foreground services lämnar android till användaren att hant
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 17:12Jag har precis laddat ner FunBeat-appen till min Android, men var hittar jag appen?! Där står att det ska skickas inom kort till enheten när man har installerat appen...
Jag har precis laddat ner FunBeat-appen till min Android, men var hittar jag appen?! Där står att det ska skickas inom kort till enheten när man har installerat appen...
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 19:55Hej!
Testkörde ett pass idag och allt funkade som det skulle men det hade varit trevligt med en nedräknare som man kan ställa in själv hur lång tid innan passet kör igång. Sen en inställning på att tiden stannar när man står still och sen kickar igång ig
Hej!
Testkörde ett pass idag och allt funkade som det skulle men det hade varit trevligt med en nedräknare som man kan ställa in själv hur lång tid innan passet kör igång. Sen en inställning på att tiden stannar när man står still och sen kickar igång ig