Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En över lag bra träningsapp, men det jag saknar är:
1. Att den ska kunnas köra i bakgrunden (men det verkar ni ju jobba på).
2. Möjligheten att lägga in intervall, och gärna data (som intervalllängder, repetitioner och liknande) från det träningsprogram m

Nu har jag åter testat lite mera och det går INTE att lyssna på radion samtidigt som man spelar in ett pass, dessutom så bryts allt vid sms.

Hoppas på snabb uppdatering av appen!

Galaxy mini

Åter till mitt problem med "Lägg till kommentar". Jag sitter nu på tåget och testar. Det fungerar från min Surfplatta Samsung Tab, med Android 2.3. Fast jag lyckades skicka iväg två likadana kommentarer. En ide till Olle är ju att kolla att man inte lägge

Leif: Vi ska kolla på det! Tack för rapporten.

Catharina, Niklas mfl: Vi hade testat så att den skulle funka bra i bakgrunden, men det visade sig inte vara tillräckligt bra lösning. Så som sagt, vi jobbar på det i detta nu.

Niklas: Intervaller kommer!

Hej!
Väldigt smidigt med en app nu så slipper man föra in allt i efterhand. Jag tror jag dock hittat en bugg och den kanske ni redan vet om men här kommer den:

När jag springer startar jag igång appen och löprundan och sedan drar på musik på telefonen. L

Går du tillbaka en sida i tråden har stoppen avhandlats lite mer i detalj, och som jag uppfattar det arbetar man på en lösning på det.

En liten annan sak. När man lägger in tiden manuellt och klickar på + ovanför rutan ser man inte siffrorna.

Mia - Det går inte att köra appen i bakgrunden utan den måste ligga överst på telefonen. Just nu på min kan jag inte heller lyssna på musik samtidigt för då hänger sig appen när jag klickar på spara. Men det är inte säkert att så är fallet för dig. Dock m

För mig funkar det kanon att starta musiken först och sen appen. Visst, jag kan inte byta låt under tiden, men det har ändå tid med när jag springer.... Har en Samsung Galaxy

Saknar pulsmätning, eller har jag missat att det finns?